آریا بانو
شباهت‌های «هوش سیاه» و «گاندو»/ مردم هنوز منتظر ادامه هوش سیاه هستند
شنبه 29 تير 1398 - 17:13:25
آریا بانو -
شباهت‌های «هوش سیاه» و «گاندو»/ مردم هنوز منتظر ادامه هوش سیاه هستند
٤٠٩
٠
فارس / نویسنده سریال «هوش سیاه» گفت: برایم جالب است که هنوز و با گذشت سال‌ها از پخش این سریال مردم هنوز پیگیر ساخت فصل سوم این سریال هستند.
«آرش قادری» نویسنده سریال «هوش سیاه»، درباره سرنوشت تولید ادامه این سریال گفت:درباره این سریال فرصت سوزی اتفاق افتاد. معتقدم وقتی یک اثری به برند تبدیل می‌شود، حفظ و نگهداری آن کار بسیار مشکل است. دقیقاً مثل گاندو قبل از اینکه بخواهد ساخته و حتی نوشته شود و سوزاندن این موقعیت کار بسیار ساده‌ای است و حفظ آن بسیار سخت است.
وی در این باره ادامه داد: این که شما در دو فصل سریال را پر مخاطب کنید و بعد با عدم توافقی که بین تهیه کننده و صدا و سیما و ناجا به وجود آمده همه چیز تغییر کند اصلا خوب نیست. البته این در شرایطی بود که به سادگی می‌توانستند آن را حل کنند، اما این فرصت از بین رفت.
نویسنده سریال «گاندو» در ادامه افزود: ما حتی طرح جامعی را برای فصل سوم نوشته بودیم. شاید در جاهایی مشابه فضاهایی از گاندو که خارج از ایران بود را به تصویر می‌کشید.
وی در پایان نیز گفت: هنوز هم مردم در اینستاگرام درباره ساخت ادامه هوش سیاه سوال می‌پرسند و کار به جایی رسیده که در بخش معرفی صفحه شخصی‌ام نوشتم که هر کس درباره هوش سیاه سوالی از من بپرسد بلاک خواهد شد یعنی که هنوز بعد از گذشت این همه سال مردم مطالبه ساخت سریال را از ما دارند.
به گزارش فارس فصل یک و دو سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی با بازی کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حسین یاری، روح اله کمانی، کمند امیر سلیمانی و ... برای شبکه سه تولید و پخش شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/176209/شباهت‌های-«هوش-سیاه»-و-«گاندو»--مردم-هنوز-منتظر-ادامه-هوش-سیاه-هستند
بستن   چاپ