آریا بانو
اجرای نمایشی با موضوع تعطیلی برنامه نود / پوستر نمایش "گورخواب‌ها" منتشر شد / "لولیتا نسخه‌ 12" به صحنه رفت / لعیا زنگنه با "اتینا" به تئاتر بازمی‌گردد / ‍ آغاز پیش فروش "اژدهای طلایی" با تخفیف ویژه / اجرای نمایش "گوشتان با من است؟" در شهرزاد
شنبه 29 تير 1398 - 17:02:55
آریا بانو - خبرهایی از تئاتر.


به گزارش هنرآنلاین ، حسین حیدری‌پور نمایش "علیه من شهادت نده 90"را به نویسندگی آرمان طیران از اواسط مرداد ماه در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌برد که این نمایش به دوری عادل فردوسی پور از تلویزیون و حذف برنامه نود از زاویه‌ای متفاوت می‌پردازد.
حیدری‌پور که پیش از این نمایش "چه می‌کنه این! عادل فردوسی پور" را در سال 94 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برده؛ واکاوی و آسیب‌شناسی فوتبال را از چندین جهت و زاویه مختلف در این نمایش بررسی می‌کند و تعطیلی برنامه نود را بعد از بیست سال یکی از دلایل روی صحنه بردن این نمایش می‌داند.
حسین حیدری پور، پیش از این نمایش‌های "خرس"، "دو پرس روزگار تلخ"، "صد سال پیش از تنهایی ما"، "ابریشم و آتش"، "مسیحا" و...را روی صحنه برده است.
نمایش "علیه من شهادت نده 90" به کارگردانی حسین حیدری پور از اواسط مرداد ماه در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.
پوستر نمایش "گورخواب‌ها" منتشر شد
پوستر "گورخواب‌ها" به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علینژاد در آستانه آغاز اجرای این نمایش منتشر شد.
حمید گودرزی طراح پوستر نمایش "گورخواب‌ها" به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری است که از روز چهارشنبه (2 مرداد) در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
سیامک صفری و نسیم ادبی دو بازیگر "گورخواب‌ها" هستند و سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و لباس: منوچهر شجاع، طراح صدا و موسیقی: محمدرضا جدیدی، مجری طرح: آکادمی هنرهای اجرایی افرا، دستیار کارگردان: نیما صفری، جانشین تهیه‌کننده: احسان باقری، مدیر تولید: سپهر تقی‌لو، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، روابط عمومی: عرفان پورمحمدی، طراح گرافیک: امین یاوری، طراح پوستر: حمید گودرزی، تیزر: امید مهدوی و IT و تبلیغات مجازی: امیرحسین جوانی.
"لولیتا نسخه‌ 12" به صحنه رفت
نمایش "لولیتا نسخه‌ 12" به کارگردانی بهنام احمدی اجرای عمومی خود را در سالن شماره یک تماشاخانه سپند آغاز کرد.
"لولیتا نسخه‌ 12" نوشته فرشاد جعفری است که با دراماتورژی و کارگردانی بهنام احمدی و تهیه کنندگی شهاب بهزادی، اجرای عمومی خود را در سالن شماره یک تماشاخانه سپند آغاز کرد.
این اثر نمایشی ساعت 18:30 به صحنه می‌رود.
در نمایش "لولیتا نسخه 12" کتایون سالکی، مهدی شاهدی، فرزانه زینتی و الهه اکبری به ایفای نقش می‌پردازند.
مژده رنجبر دستیار کارگردان، طاهر نیکخواه ابیانه طراح صحنه، لباس و آکس‌سوآر، امین مانیان آهنگساز، آرتا میرآفتابی مدیر صحنه، صبا کسمایی طراح نور، سمیه فراهانی طراح گریم، سیاوش تصاعدیان طراح گرافیک، آرش پاشایی ساخت دکور، محمد سخن‌ور و بهنام احمدی ویدئوآرت و تیزر و کیارش مسیبی عکاس عوامل نمایش "لولیتا نسخه‌ 12" را تشکیل می‌دهند.
لعیا زنگنه پس از 27 سال با "اتینا" به تئاتر بازمی‌گردد
لعیا زنگنه پس از 27سال دوری از تئاتر با نمایش "اتینا" به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا یوسف‌زاده و محدثه کاظمی در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه می‌رود.
لعیا زنگنه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نخستین حضور حرفه‌ای خود بر صحنه تئاتر را با دکتر علی رفیعی در نمایش "یادگار سال های شن" در سال 1371 تجربه کرده است، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر تهران رشته نمایش بوده و با هدایت محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون شد.
در کارنامه کاری وی می‌توان به همکاری با کارگردانان به نامی چون عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، داریوش فرهنگ، محمد علی سجادی، سیروس الوند، بهرنگ توفیقی، جواد افشار، حمید لبخنده، حسن فتحی، مسعود آب پرور و .. اشاره کرد.
از دیگر عوامل می‌توان به عطیه کاظمی (مدیر تولید)، شروین بختیاری (انتخاب موسیقی)،حسین بنیاد (دستیار اول کارگردان و برنامه‌‌ریز)، سهیلا اکبرزاده، عرفان شمس (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات- you studio) اشاره کرد.
دیگر بازیگران این اثر نمایشی متعاقبا اعلام خواهند شد.
نمایش "اتینا" از 10 مرداد در تماشاخانه مهرگان به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دیردار به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی این اثر نمایشی به زودی برای مخاطبین باز خواهد شد.
‍ آغاز پیش فروش نمایش "اژدهای طلایی" با تخفیف ویژه
پیش فروش نمایش "اژدهای طلایی" نوشته رولند شیمِلْفِنیگ به کارگردانی علی پروشانی در سایت تیوال آغاز شد.
پیش فروش نمایش "اژدهای طلایی" که نوشته رولند شیمِلْفِنیگ و کارگردانی علی پروشانی است، از امروز با تخفیف ویژه 25٪ در سایت تیوال آغاز شد. در نمایش "اژدهای طلایی" که از چهارم مرداد ماه، ساعت 19:00 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد آمد، (به ترتیب حروف الفبا) حسین امیدی، مرضیه بدرقه، صبا پویشمن، ابراهیم عزیزی، محسن نوری به عنوان بازیگر حضور دارند. سایر عوامل نمایش عبارت از: "مجری طرح و‌مدیر تولید: رها جهانشاهی"، "طراح صحنه: علی پروشانی"، "طراح نور: حمید جلالی"، "طراح لباس و آکسسوار: غزاله غفرانی"، "ویدئو آرت: سیاوش نقش‌بندی"، "طراح موشن: مهرداد ایرانی"، "طراح گرافیک: مجتبی ادیبی"، "عکاس: ضیا صفویان"، "دستیار کارگردان و برنامه ریز: سامان پور سلیمانی"، "گروه کارگردانی: نادر مقدم"، "منشی صحنه: روجا رمضانی"، "مدیر صحنه: مهدی یزدانی"، "ساخت دکور: مصطفی طباطبائی"، "امیرحسین بابائیان"، "دستیار لباس: شهره صمیمی"، "دوخت لباس: حسین پناهی"، "طراحی و ساخت تیزر: میثم زرقانی(گروه هنری Artcut)، "مدیر تبلیغات: امیر قالیچی"، "تبلیغات مجازی: رضا صبور"، "اجرای تبلیغات: تئاتر بازها(teatrbazha) و تئاتر مارکت(TheaterMarket)"، "مدیر روابط عمومی و ارتباطات: امیر پارسائیان مهر" هستند.
این نمایش، چند داستان به هم گره خورده است که حول رستورانی چینی، ویتنامی و تایلندی به همین نام اتفاق می‌افتد. دقیقا در آشپزخانه این رستوران، میان گرمای گازها و دیگها است که آشپز جوان مهاجری که هیچ اوراق هویتی ندارد، دندانش درد می‌گیرد. ناگهان کسی داستان جیرجیرک را تعریف می‌کند که به واسطه آمدن سرما گرفتار مورچه‌ای می‌شود یا داستان مردی با لباس راه راه و... پدربزرگ و دختر و پسر جوان. در نهایت داستان‌ها در هم تنیده می‌شوند تا پرده‌ای از حقایق جهان اجتماعی مدرن بردارند.
علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/p/goldendragon مراجعه کنند.
اجرای نمایش نمایش "گوشتان با من است؟" در شهرزاد
نمایش "گوشتان با من است؟" به کارگردانی آرزو نبوت و تهیه‌کنندگی آرمان متین نیا از دهم مرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
نبوت تحصیلات خود را در رشته ادبیات نمایشی پشت سر گذاشته است، وی فعالیت تئاتری خود را از سال 82 آغاز کرد و پس از حضور در آثار تئاتر در مقام بازیگر در سریال‌های پاتوق، کیمیا، علی البدل، ستارخان و ایراندخت به ایفای نقش پرداخت.
نمایش "گوشتان با من است؟" دغدغه‌های فردی یک شخص نسبت به مسائل روز جامعه و خانوادگی وی است که...
گفتنی است فهرست کامل بازیگران، عوامل اجرایی و همچنین زمان پیش فروش بلیط به زودی اعلام خواهد شد، بلیت فروشی این نمایش در زمان مقرر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/176169/اجرای-نمایشی-با-موضوع-تعطیلی-برنامه-نود----پوستر-نمایش-"گورخواب‌ها"-منتشر-شد---"لولیتا-نسخه‌-12"-به-صحنه-رفت---لعیا-زنگنه-با-"اتینا"-به-تئاتر-بازمی‌گردد---‍-آغاز-پیش-فروش-"اژدهای-طلایی"-با-تخفیف-ویژه---اجرای-نمایش-"گوشتان-با-من-است؟"-در-شهرزاد
بستن   چاپ