آریا بانو
اسامی نامزدهای اسکار تلویزیونی اعلام شد
پنجشنبه 27 تير 1398 - 09:31:07
آریا بانو -
اسامی نامزدهای اسکار تلویزیونی اعلام شد
٢٦٨
٠
خراسان / جوایز امی به اسکار تلویزیونی معروف است و هر سال به بهترین آثار تلویزیونی در آمریکا اهدا می‌شود. سه‌شنبه‌شب، اسامی نامزدهای هفتاد و یکمین دوره این جایزه اعلام شد. سریال «بازی تاج و تخت» با کسب نامزدی در 32 بخش، رکورد زد و پس از آن، سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» و «چرنوبیل» به ترتیب در مقام های دوم و سوم بیشترین نامزدی کسب جایزه، قرار گرفتند. برنده‌های این دوره از جوایز امی، 25 شهریورماه معرفی خواهند شد.
رکوردزنی «بازی تاج و تخت»
سریال «بازی تاج و تخت» که سال گذشته با 22 عنوان، بیشترین نامزدی را در میان سریال‌ها داشت، امسال رکورد زد. این سریال در 32 بخش نامزد دریافت جایزه شد و رکورد بیشترین نامزدی امی را در یک فصل، به نام خود ثبت کرد. فصل هشتم این سریال، امسال مورد انتقاد بسیاری از طرفداران و مخاطبان این مجموعه قرار گرفته بود. سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» که سال گذشته در جوایز امی خوش درخشید و پنج جایزه را از آن خود کرد، امسال نیز با کسب 20 نامزدی، در بخش کمدی پیشتاز است. سریال «چرنوبیل» هم در 19 بخش نامزد دریافت جایزه شده است.
سبقت اچ‌بی‌او از نتفلیکس
شبکه کابلی اچ‌بی‌او که به مدت 18 سال، بیشترین نامزدی را در جوایز امی کسب کرده بود، سال گذشته با 108 نامزدی، در رتبه دوم قرار گرفت و این سرویس نتفلیکس بود که با کسب 112 نامزدی، پیشتاز شد. اچ‌بی‌او در جوایز امی 2019، به روزهای اوج خود بازگشت و پیشتازی در میان نامزدها را از نتفلیکس پس گرفت. اچ‌بی‌او در 137 شاخه نامزد کسب جایزه شده است و سرویس نتفلیکس امسال در 117 بخش، شانس دریافت جایزه دارد.
نامزدهای بهترین سریال درام و کمدی
در بخش بهترین سریال درام، سریال‌های «بازی تاج و تخت»، «محافظ»، «بهتر است با ساول تماس بگیری»، «کشتن ایو»، «اوزارک»، «پز»، «جانشینی» و «این ما هستیم»، شانس دریافت جایزه دارند. در بخش بهترین سریال کمدی نیز، سریال‌های «خانم میزل شگفت‌انگیز»، «فلیبگ»، «جای خوب»، «عروسک روسی»، «شیتز کریک» و «معاون رئیس جمهور» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/175513/اسامی-نامزدهای-اسکار-تلویزیونی-اعلام-شد
بستن   چاپ