آریا بانو
ترفندهایی برای قد بلندتر به نظر رسیدن!
سه شنبه 11 تير 1398 - 15:23:41
آریا بانو -
ترفندهایی برای قد بلندتر به نظر رسیدن!
٢١٠
٠
خراسان / بلندقد نبودن، دلیلی بر این نیست که ظاهر مناسبی ندارید بلکه چیزی که باعث می‌شود خوش تیپ به نظر نیایید این است که مناسب با قد و قامت‌تان لباس‌های مناسبی انتخاب نکرده‌اید. در ادامه چند ترفند را به شما معرفی می‌کنیم تا بلندتر به نظر بیایید.
شلوار جین فاق بلند: شلوارهای جین فاق بلند می‌تواند قد شما را بلندتر از آن که هستید، نشان دهد. دقت داشته باشید که طول فاق شلوار نباید خیلی بلند باشد،زیرا بالاتنه شما کوتاه‌تر از حد طبیعی به نظر می‌آید و آن تاثیری که از پوشیدن شلوار فاق بلند انتظار دارید، محقق نخواهد شد.
انتخاب رنگ‌های نزدیک به هم: یکی دیگر از ترفند‌های قد بلندتر دیده شدن، این است که شلوار و بلوز همرنگ باشند، این ترفند باعث خطای دید می شود و شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
کمربندهای باریک: چون به دنبال این هستید که از نظر عمودی پیوستگی داشته باشید، باید از کمربندهای پهن چشم پوشی کنید چرا که اندام شما را به دو بخش تقسیم می‌کند. کمربندهای پهن قد را کوتاه‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد، پس اگر قد شما از 160 سانتی متر کوتاه‌تر است، از کمربندهای باریک استفاده کنید.
کفش : درباره انتخاب کفش‌های پاشنه‌بلند خوشبختانه بیشتر خانم‌ها تخصص دارند اما مسئله این‌جاست که به جز اندازه پاشنه، توجه به پنجه‌ کفش هم حیاتی است. بهتر است کفش‌هایی با پنجه باریک و رویه کوتاه انتخاب کنید تا پاهای تان کشیده‌تر به‌نظر برسد.
کیف بزرگ ممنوع: اندازه کیف‌های بزرگ طوری است که گویا خانم‌های کوتاه قد در آن‌ها غرق می‌شوند و این‌طور به نظر می‌رسد که پشت آن‌ها پنهان شده‌اند. کیفی متوسط انتخاب کنید که با اندام کوچک شما همخوانی داشته و با اندام‌تان هماهنگ باشد تا ظاهر خوبی پیدا کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/172441/ترفندهایی-برای-قد-بلندتر-به-نظر-رسیدن!
بستن   چاپ