آریا بانو
معین:
هرجا فضا برای زنان باز شده نتیجه خوبی از آن گرفته‌ایم
یکشنبه 9 تیر 1398 - 12:35:40 PM
ایسنا - زنان
آریا بانو - رئیس شورای اسلامی اصفهان گفت: زنان نیمی از جمعیت همه جوامع انسانی را تشکیل می دهند آنجایی که فضا برای زنان باز شده در همه مراحل علمی، اجتماعی و ... نشان دادند که پیشرو هستند و نتیجه خوبی به بار می‌آورند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فتح الله معین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) موجب توسعه مذاهب اسلامی شد و پس از ایشان مذهب به صورت علمی تر و عمیق تر در جامعه مطرح شد.
وی افزود: همچنین در هفته گذشته شهادت شهید بهشتی و 72 تن از همراهان ایشان را داشتیم، دکتر بهشتی سید الشهدا انقلاب اسلامی متعلق به شهر اصفهان بود، محمد منتظری، طباطبایی نژاد و علی اکبر اژه ای نیز از دیگر شهدای هفتم تیر بودند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: 12 تیر روز حمله ناوگان نظامی آمریکا به هواپیما مسافربری ایران است، کشور آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و بی خود برای حقوق بشر سر و صدا می کند، این در حالی است که در کشورهای اطراف ما بزرگترین سلاح های کشتار جمعی را در عراق و افغانستان به کار بردند و امروز هم در یمن و سوریه اقدامات خود را پی می گیرند.
معین تصریح کرد: در حال حاضر با تهدید فزاینده این کشور، در خلیج فارس مواجه هستیم اما گذشته را فراموش نمی کنیم و مثل آن روزها مقاومت خواهیم کرد. باید بدانند ایران کشوری است که از نظر نظامی قدرتمند است و در طول تاریخ متجاوز نبودیم و پس از انقلاب ندای صلح طلبی ما همیشه بلند بوده است به جز جنگ تحمیلی 8 ساله که باز هم تحمیل شد و ما نقشی در شروع آن نداشتیم.
وی تاکید کرد: دنیا بداند ملتی با این تاریخ و فرهنگ زیر بار ستم و فشارهای دیگر کشورها نمی رود، مردم و مسئولان نباید در دام بزرگ آمریکا گرفتار شوند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تولد حضرت معصومه (س) را در پیش رو داریم و باید رفتار پیامبر (ع) در خصوص دخترش را سرلوحه کار قرار دهیم، در دوره ای که دختران زنده به گور می شدند، پیامبر (ص) نام کوچک دخترش را در ملاعام گفتند و دست حضرت زهرا(س) را می بوسیدند و به او حق تصمیم می دادند و تصمیمات بزرگ را به عهده ایشان می گذاشتند.
معین با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت همه جوامع انسانی را تشکیل می دهند و آنجایی که فضا برای زنان باز شده در همه مراحل علمی اجتماعی و ... نشان دادند که پیشرو هستند و نتیجه خوبی به بار می آورند، خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه اسلامی ما همیشه زمینه رشد بانوان را فراهم کنند و نیازهای دختران جوان کشور را مدیران و مسئولان فراهم کنند و با یک تساهل و تسامح در خصوص بانوان اقدام کنند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/172052/هرجا-فضا-برای-زنان-باز-شده-نتیجه-خوبی-از-آن-گرفته‌ایم
بستن   چاپ