آریا بانو
ماهان پوریان: فضای کنونی مناسب انتشار آلبوم نیست
شنبه 8 تير 1398 - 12:20:29
آریا بانو - خواننده پاپ می‌گوید این روزها تمام توجه اهالی رسانه روی چهره‌های مشهور است که این درست نیست و باید انصاف رعایت شود.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: ماهان پوریان خواننده پاپ سال‌ها تجربه اجرای زنده در برنامه‌های مختلف را داشته است و علاوه بر خوانندگی، مخاطبان او را به عنوان مجری و شومَن نیز می‌شناسند.
پوریان در گفت‌وگو با هنرآنلاین در توضیح فعالیت‌های جدید خود گفت: این روزها خواننده‌ها ابتدا یک تک‌آهنگ روانه بازار موسیقی می‌کنند که بیشتر شناخته شوند و البته که تک‌آهنگ بهتر به گوش خواننده می‌رسد. در ادامه دو یا سه سال بعد آلبوم موسیقی خود را جمع و منتشر می‌کنند تا به دست علاقه‌مندان برسد، چون در نهایت انتشار آلبوم از هیچ بعدی صرف نمی‌کند.
خواننده قطعه‌های " هنوز یادم نرفته"، "سنگ صبور" و "دلم گرفته" ادامه داد: البته فضای مجازی هم به خواننده کمک می‌کند بیشتر شناخته شود و مردم کارهایش را گوش کنند چون تقریباً اکثر مردم با تلفن همراه و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سر و کار دارند.
این خواننده اضافه کرد: مشکل اصلی که امروز در موسیقی بیشتر آزاردهنده است، بی‌توجهی رسانه‌ها به خواننده‌هایی مانند من است. این روزها تمام توجه اهالی رسانه روی چهره‌های مشهور است که این درست نیست و باید انصاف رعایت شود. من 18 سال است در کیش فعالیت هنری انجام می‌دهم که این برنامه‌ها هر شب روی صحنه اجرا می‌شود و شامل خوانندگی، اجرا و... است.
پوریان همچنین درباره جدیدترین کارش گفت: به‌زودی جدیدترین قطعه خودم به نام "دلتنگ" را منتشر می‌کنم. این قطعه هم‌اکنون در مرحله صدور مجوز قرار دارد. "دلتنگ" قطعه‌ای از آلبوم در دست تولید من است. ترانه و ملودی این کار را خودم ساخته‌ام و میکس و مستر آن را سعید سام انجام داده است.
او در پایان گفت: به دلایل مختلف از جمله رعایت نشدن کپی‌رایت و مشکلات دیگر، فضای کنونی بازار موسیقی چندان مناسب انتشار آلبوم نیست، اما از آنجا که آلبوم شناسنامه یک هنرمند است، تمام سعی خود را می‌کنم تا پروسه انتشار آلبوم هرچه سریع‌تر تمام شود، اما قطعاً به امسال نمی‌رسد. سعی می‌کنم آن را سال آینده با فضایی متفاوت منتشر کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/171930/ماهان-پوریان--فضای-کنونی-مناسب-انتشار-آلبوم-نیست
بستن   چاپ