آریا بانو
روش جالب زوج استرالیایی برای تربیت سالم فرزندشان
پنجشنبه 6 تير 1398 - 12:20:08
آریا بانو -
روش جالب زوج استرالیایی برای تربیت سالم فرزندشان
١٢٢
٠
تابناک با تو / من در یک دهکده کوچک بودم. من همیشه در جستجوی چیز‌های بیشتری بودم. ما یک خانواده معمولی انگلیسی بودیم و برای تعطیلات به اسپانیا یا یونان می‌رفتیم، من همیشه از پدرم می‌پرسیدم، چه چیزی فراتر از اینجا وجود دارد، دورتر از این جا چه می‌تواند باشد؟!
یک زن انگلیسی به نام «ویکتوریا باونیس» به روزنامه دیلی میل گفت که از زندگی شهری و سرشار از تفریحات روی برگردانده و به یک خانه‌ی دوستدار محیط زیست در مناطق دور افتاده استرالیا آمده تا دختر 14 ماهه اش را به سبک سالم بزرگ کند.
ویکتوریا 35 ساله، همراه با همسرش «جانی کلپهام» 27 ساله و دختر کوچکش «آنایا» در یک خانه دوستدار محیط زیست و در دامنه «نیو ساوث ولز» و به دور از سر و صدای شهر و دود‌های مضر ناشی از کارخانه‌ها و اتومبیل‌ها و ... زندگی می‌کنند.
ویکتوریا می‌گوید، آن‌ها در قطعه زمینی به مساحت 120 متر زندگی و از انرژی خورشید برای تولید برق استفاده می‌کنند. آن‌ها منتظر ریزش باران می‌مانند تا لباس‌های خود را زیر آن بشویند.
این زن انگلیسی در مصاحبه با M.E.N درباره خانه اش در استرالیا گفت: از مدت‌ها پیش تا جایی که به یاد دارم همیشه می‌خواستم بدانم چه چیزی در آن سوی جایی که هستم، وجود دارد.
من در یک دهکده کوچک بودم. من همیشه در جستجوی چیز‌های بیشتری بودم. ما یک خانواده معمولی انگلیسی بودیم و برای تعطیلات به اسپانیا یا یونان می‌رفتیم، من همیشه از پدرم می‌پرسیدم، چه چیزی فراتر از اینجا وجود دارد، دورتر از این جا چه می‌تواند باشد؟!
او می‌گوید در منچستر من یک شغل داشتم، مقداری پول هم به دست می‌آوردم و احساس هیچ گونه فشاری در زندگی نداشتم.
وقتی ویکتوریا 24 ساله بود مادرش از دنیا رفت. او سه سال پس از مرگ مادرش تصمیم گرفت تا به سوی نقطه‌ی دیگری از جهان حرکت کند. او چند سال بعد در سیدنی بود و دو سال پیش هم با جانی کلپهام طراح فضای سبز آشنا شد و با او ازدواج کرد و چندماه بعد ویکتوریا باردار بود. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که برای ادامه زندگی به اتومبیل و خانه نیاز دارند، اما نمی‌خواستند اجاره خانه بپردازند.
او می‌گوید اجاره خانه در سیدنی بسیار گران بود، بنابراین آن‌ها که در شهر چیزی برای از دست دادن نداشتند و برای داشتن زندگی بهتر و آرامتر به خارج از شهر نقل مکان کردند جایی که به گفته ویکتوریا به جای شنیدن صدای اتومبیل‌ها و ترافیک، صدای گوزنها، بز‌ها و کانگور‌ها به گوش می‌رسد.

http://www.banounews.ir/fa/News/171762/روش-جالب-زوج-استرالیایی-برای-تربیت-سالم-فرزندشان
بستن   چاپ