آریا بانو
معرفی سه مدیر جدید درسازمان منطقه آزاد کیش
سه شنبه 4 تير 1398 - 11:49:20
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با احکامی مدیران جدید شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش ، موسسه ورزش و تفریحات سالم وحراست سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، باحکم دکترمظفری ، سعید نظری به عنوان سرپرست شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش و فرامرز صحرایی به عنوان مدیرکل حراست سازمان منطقه آزادکیش معرفی شدند. همچنین به موجب ابلاغ مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش ، محمد تقی امیری به سمت سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد. در این احکام از زحمات ناصرآخوندی ، داریوش سلیمی ، محمود افشاردوست و همچنین اعضای هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قدردانی شد.
در این مراسم مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش، کاهش بروکراسی اداری درجهت تسهیل روند سرمایه گذاری ورونق فعالیت های اقتصادی دراین جزیره ، برنامه ریزی دقیق باهدف استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و ارتقاء سرمایهگذاری و درآمدپایدارسازمان، مدیریت منابع مالی و تکمیل زیرساخت ها با نگاه ملی و فراملی را ازجمله محورهای کاری سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت های تابعه برشمرد.
دکترمظفری شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش را یکی ازمهم ترین بخش های تامین کننده منابع مالی برای طرحهای عمرانی و توسعه ای کیش برشمردو باتاکید برلزوم تبدیل ایده های جدیددر عرصه سرمایه گذاری به طرح های قابل اجرا گفت: استفاده مطلوب از ایده های نو و خلاقانه تنها با تبدیل آنهابه طرح های کاربردی امکان پذیراست و این مهم ترین ماموریت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش است.
وی با اشاره به ضرورت کاهش بروکراسی درجهت تکریم و ترغیب سرمایه گذاران تصریح کرد: بازنگری و تسریع فرایند ها در حوزه سرمایه گذاری، واستانداردسازی روندکارهای اداری باهدف تسهیل فعالیت فعالان اقتصادی از جمله اهدافی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم .
مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش در این جلسه بابیان اینکه حراست سازمان منطقه آزاد کیش رکن اصلی ایجاد فضای امن و آرام برای مدیران و کارکنان این سازمان است تصریح کرد: حراست سازمان با ایجاد فضای پویا و بانشاط درجامعه بستر امنی را برای فعالان اقتصادی و ساکنان کیش فراهم می کندتادرجهت رونق اقتصادی این منطقه آزاد و میهن اسلامی گام بردارند.
دکترمظفری همچنین درحوزه ورزش به ظرفیت جزیره کیش به عنوان یک فرصت ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت : باتوجه به ساحلی بودن جزیره کیش ، این منطقه می توانددرعرصه ورزش و تفریحات دریایی به یک برند بین المللی و منطقه ای تبدیل شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش افزود: اماکن ورزشی متعدد و امکانات اقامتی مناسب و استاندارد درکنار زیبایی های طبیعی و هوای پاکیزه، جزیره کیش را به مقصدی مطلوب برای گردشگری ورزشی و میزبانی از مسابقات بین المللی تبدیل کرده است . از این رو ماباید بکوشیم تا بامعرفی شایسته این فرصت ها،زمینه استفاده از این ظرفیت های ارزشمند فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت منابع برای استفاده بهینه ازظرفیت های موجود در عرصه ورزش جزیره کیش بسیار ضروری است گفت :برگزاری مسابقات جام جهانی2020 درقطر فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیهای کیش درعرصه بین المللی است و برای تحقق این اهداف ایجاد زیر ساخت های لازم و نوسازی برخی اماکن ورزشی ضروری است.
لازم به ذکر است این جلسه با حضور معاونان ، مشاوران مدیرعامل و جمعی ازمسئولان بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه ظهر دوشنبه سوم تیر درسالن اجتماعات این سازمان برگزارشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/171421/معرفی-سه-مدیر-جدید-درسازمان-منطقه-آزاد-کیش
بستن   چاپ