آریا بانو
برگزاری دورهمی‌های پرنشاط در استان‌ها
سه شنبه 4 تير 1398 - 11:48:55
آریا بانو - مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی که معتقدند عمده بودجه اوقات فراغت در اختیار وزارت ورزش و جوانان است گفت: عدد بودجه وزارت ورزش و جوانان در این حوزه آنقدر کم است که قابل بیان نیست و این دست اظهارات برای فرار از مسئولیت دستگاه‌های مذکور است.

به گزارش ایسنا، امیر حسین آل اسحاق با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت وزارت ورزش و جوانان در دو سطح پیگیری می‌شود گفت: سطح اول مربوط به هماهنگی و ارزیابی فعالیت دستگاه‌های متولی اوقات فراغت در سطح استانی است که معمولاً در پایان تابستان جشنواره‌ای برای انتخاب فعال‌ترین دستگاه در این حوزه برگزار می‌شود. در این بخش تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان استان‌ها مثل آموزش و پرورش، هلال احمر و ... این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه سطح دوم مربوط به مجموعه اقدامات اجرایی ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌هاست اظهار کرد: برنامه‌هایی مانند دورهمی‌های پرنشاط در سطح استان‌ها با اولویت برگزاری این برنامه‌ها در شهرستان‌ها از جمله این برنامه هاست چرا که ایجاد فضای شادی و نشاط جزء الزامات امروز فضای اجتماعی است.
ادامه دارد

http://www.banounews.ir/fa/News/171410/برگزاری-دورهمی‌های-پرنشاط-در-استان‌ها
بستن   چاپ