آریا بانو
"وانهاده" اجرا نخواهد شد / رویا میرعلمی بازیگر نمایش"مثبت فکر کن" شد / سیامک صفری با "گورخواب‌ها" به نوفل‌لوشاتو می‌رود
دوشنبه 3 تير 1398 - 11:32:28
آریا بانو - خبرهایی از تئاتر.


به گزارش هنرآنلاین ، بنا بر تفاهم مجموعه تئاتر شهر و امین بهروزی کارگردان نمایش "وانهاده"، این اثر به دلیل ناآماده بودن و عدم دستیابی به سطح مطلوب کیفی از برنامه اجرایی مجموعه تئاتر شهر خارج شد.
نمایش "وانهاده" به کارگردانی امین بهروزی که قرار بود از روز 2 تیرماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کند براساس تفاهم گروه اجرایی با مجموعه تئاترشهر مبنی برآماده نبودن اجرا به صحنه نخواهد رفت.
تئاترشهر ضمن احترام به تلاش گروه‌های اجرایی و تاکید بر تعهدات فی‌مابین تلاش دارد تمامی آثار نمایشی ارایه شده در این مجموعه از سطح کیفی مطلوب برخوردار باشد. به زودی اثر نمایشی جایگزین معرفی و اجراهای آن آغاز خواهد شد.
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.
رویا میر علمی بازیگر نمایش"مثبت فکر کن"شد
رویا میرعلمی بازیگر نمایش "مثبت فکر کن" به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان شد.
نمایش "مثبت فکر کن" به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.
رویا میرعلمی یکی از بازیگران این نمایش است و اسامی دیگر بازیگران در خبرهای بعدی اعلام می‌شود.
در خلاصه نمایش "مثبت فکر کن" آمده است: امروز بهترین روز زندگیمون شد... یهویی‌آ...!
احمد شیرازی مهر تهیه کننده نمایش "مثبت فکر کن" است.خیام وقار کاشانی مجری طرح و شرکت توسعه سرمایه سبزینه هامون (سهامى خاص) نیز حامی این اثر نمایشی هستند.
نمایش "مثبت فکر کن" از اوایل مرداد ماه در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.
سیامک صفری با "گورخواب‌ها" به نوفل‌لوشاتو می‌رود
‎سیامک صفرى بازیگر و کارگردان تئاتر قصد دارد جدیدترین اثر نمایشى خود را با عنوان "گورخواب‌ها" را در عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه ببرد.
این نمایش که پیش از این در ماه فوریه (بهمن97) در جشنواره ترمه در شهر مونیخ کشور آلمان روى صحنه رفته بود، قرار است تابستان امسال براى نخستین بار در تهران اجرا شود.
سیامک صفرى علاوه بر کارگردانى، نقش اصلی نمایش "گورخواب‌ها" را هم ایفا می‌کند.
معرفی سایر عوامل و اطلاعات تکمیلى نمایش به زودى اعلام می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/171282/"وانهاده"-اجرا-نخواهد-شد---رویا-میرعلمی-بازیگر-نمایش"مثبت-فکر-کن"-شد---سیامک-صفری-با-"گورخواب‌ها"-به-نوفل‌لوشاتو-می‌رود
بستن   چاپ