آریا بانو
6 فرمول استایل تابستانی که می توانی از امل کلونی یاد بگیری
دوشنبه 3 تير 1398 - 10:56:34
آریا بانو -
6 فرمول استایل تابستانی که می توانی از امل کلونی یاد بگیری
٢١
٠
منودلیار / امل کلونی Amal Clooney همسر زیبا و جذاب جرج کلونی، بازیگر مطرح سینمای هالیوود است که استایل او از زمان نامزدی با جرج کلونی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و او را به یکی از سلبریتی های جذاب و مورد علاقه طرفداران تبدیل کرد. امل کلونی یک حقوق دان مطرح است که تا به حال در پروژه های بین المللی زیادی شرکت داشته است. او به خوبی می داند که چطور باید استایل کند و در مراسم های مهم لباس بپوشد. امروز استایل او را با هم بررسی می کنیم تا از او برای استایل تابستانی ایده بگیریم!
کت دامن یک دست و تک رنگ + کفش پاشنه دار طرح دار:
همانطور که می دانی کت شلوارها و کت دامن های یکدست و تک رنگ ترند شده اند و این آیتم های جذاب و نیمه رسمی برای قرارهای کاری و مصاحبه های شغلی یا حتی استایل تابستانی نیمه رسمی فوق العاده است. امل کلونی این آیتم های ساده و مونوکروماتیک را با کفش پاشنه دار طرح دار و گلگلی ست می کند. طرح گلگلی هم ترند شده است و به هر آیتمی آب و رنگ تازه ای می دهد.
تاپ ساده + شلوار طرح دار:
شلوارهای طرح دار یکی از بهترین ترندهای امسال هستند. اگر طرفدار مدل های گشاد و بلند هستی، باید به تو این مژده را بدهم که شلوار گشاد و بلند انتخاب فوق العاده ای برای استایل تابستانی است. می توانی از انواع طرح های هندسی، گلگلی، چهارخانه، راه راه یا خالخالی استفاده کنی. اگر دوست داری از رنگ های خنثی استفاده کنی، پیشنهاد می کنم یک تاپ ساده مشکی را با شلوار پارچه ای سفید با طرح های هندسی مشکی ست کنی و به سبک امل کلونی استایل کنی.
تاپ نئون + دامن میدی مرجانی:
همانطور که می بینی امل کلونی برای استایل تابستانی طرفدار رنگ های خنثی و مدل های کلاسیک و ساده است. تو هم می توانی از او الهام بگیری و یک تاپ نئون جذاب که ترند رنگ امسال است را با دامن میدی مرجانی، ترند رنگ 2019 ست کنی. این ترکیب در شاخه استایل مونوکروماتیک قرار دارد اما چشم نواز تر است. برای تکمیل این استایل از یک کیف ساختارمند مشکی و کفش هایی با همان طیف رنگی دامن و بلوزت استفاده کن.
جامپسوت سرمه ای + کمربند چشم نواز بزرگ + کیف پوست پلنگی:
یکی از بهترین ترندهای امسال، جامپسوت ها هستند که نوعی سرهمی جذابند و می توانی از آن ها با خیال راحت در استایل تابستانی استفاده کنی. ترکیب این جامپسوت ها با انواع آیتم ها چشم نواز است. اما پیشنهاد امل کلونی این است که یک جامپسوت سرمه ای و جذاب را با کفش پاشنه دار سرمه ای، کمربند جذاب و بزرگ و یک کیف پوست پلنگی ست کنی. در این ترکیب هم او به سراغ استایل مونوکروماتیک رفته و فقط کیف پلنگی به ظاهر او جلوه بیشتری داده است.
پیراهن میدی:
پیراهن ها امسال روی بورس هستند و برای استایل تابستانی نیمه رسمی انتخبا خوبی به شمار می روند. می توانی یک پیراهن میدی قرمر رنگ و جذاب را که در نهایت سادگی، ترندی و شیک است، با کفش های پاشنه دار نوک تیز و رنگ روشن ست کنی و برای تکمیل این استایل از یک کیف ساختارمند که انتخاب همیشگی امل کلونی است استفاده کنی.
می بینی که امل کلونی در اغلب موارد موهایش را باز می گذارد و طرفدار مدل های کلاسیک و ساده است. با این حال استایل او همیشه جذاب و دوست داشتنی است و می تواند الگوی خوبی برای موقعیت های کاری و استایل رسمی باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/171279/6-فرمول-استایل-تابستانی-که-می-توانی-از-امل-کلونی-یاد-بگیری
بستن   چاپ