آریا بانو
رنگ لنز مناسب برای پوست سبزه و گندمی
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 10:41:14
آریا بانو -
رنگ لنز مناسب برای پوست سبزه و گندمی 2
٤٦٤
٠
زیبامون/ هر رنگ پوستی، مکمل رنگی خاص و ویژه خودش رو داره و اگه به درستی این رنگ ها در کنار هم مچ بشن، بهترین نتیجه رو ایجاد می کنه و باعث زیباتر شدن میشه. رنگ پوست گرم، یکی از رنگ هایی هستش که در ایران به وفور وجود داره و لازمه خانوم هایی که دوست دارن از لنزهای رنگی برای تغییر رنگ چشم و زیباتر شدن صورت و آرایششون استفاده کنن، رنگ لنز مناسب برای پوست سبزه و گندمی رو بشناسن تا انتخاب درستی داشته باشن.
در ادامه، رنگ لنز مناسب برای پوست گرم رو بهتون می گیم تا بر اساس اون بتونید لنز رنگی دلخواهتون رو بخرید و آرایش منحصر به فردتون رو ایجاد کنید.
مناسب ترین رنگ لنز برای پوست گرم
رنگ لنزی که باید انتخاب کنید، باید یکی از رنگ های زیر باشه تا تکمیل کننده رنگ پوست سبزه و گندمی شما باشه:
لنز عسلی یا با هایلایت عسلی
فندقی
قهوه ای روشن تا تیره
قهوه ای مایل به خاکستری
طوسی و خاکستری
سبز با رگه های طلایی و عسلی
نکته:
توصیه کارشناسان زیبایی اینه که به طور کلی از لنزهایی با رنگ بسیار روشن، یخی و سرد استفاده نکنید و رنگ های روشن مثل آبی و سبز و بنفش رو باید با دقت بیشتری برای پوست تیره و گرم به کار ببرید. بهتره از شیدهای تیره این رنگ ها استفاده کنید تا کنتراست بهتری در صورت شما ایجاد کنه.تصویر ، به خوبی رنگ لنزهای مناسب برای پوست سبزه و گندمی رو نشون داده می تونید ازش به عنوان راهنما استفاده کنید.
نکته مهم:
چیزی که به عنوان یه نکته مهم باید بهتون گوشزدن کنیم، اینه که رنگ لنزهایی که معرفی شد، ممکنه برای همه افراد با پوست گرم، مناسب نباشه و اصطلاحا به بعضی ها بیاد و به بعضی ها نیاد! چون فاکتورهای دیگه ای مثل رنگ مو، درجه تیرگی رنگ پوست، درجه تیره و رشن بودن رنگ چشم اصلی و...، می تونه توی این انتخاب سهیم باشه.
شما می تونید با رنگ های پیشنهادی، ریسک انتخاب نادرست رو به حداقل برسونید و قطعا بعد از امتحان کردن 2 – 3 رنگ لنز چشمی، بهترین و مناسب ترین رنگ لنز رو پیدا خواهید کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/170685/رنگ-لنز-مناسب-برای-پوست-سبزه-و-گندمی
بستن   چاپ