آریا بانو
اعلام برگزیدگان جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 11:42:41
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - اسامی برگزیدگان جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی کیش جزیره شاد اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی کیش جزیره شاد از 27 اسفند 97پارسال آغازشده و تا 11 اردیبهشت امسال درجزیره کیش ادامه داشت که درپایان در بخش عکس از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، هیات داوران متشکل از مجتبی آقایی، محمد سعید ایزدی و امید مهندی نجفلوشهپر 19 اثر را انتخاب کردند.
بنابر این گزارش، با توجه به کیفیت آثار دریافتی هیچ یک از عکس ها به مقام اول و دوم دست پیدا نکردند و آثار ساحل خلیفه قلی ، زهرا سادات تهوری و امیر علی نواده شهلا به ترتیب جایگاه سوم تا پنج را بدست آوردند.
آثار جعفر همافر، رضا کوه پیما، سمیرا شاهی بیانلوجه، کیوان جعفری، مارال شیرین خواه و ولی الله سابقی سارویی نیز به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
همچنین در بخش فیلم، هیات داوران این بخش آرمین ایثاریان، علی افشار و کامیار لطفی آثار را داوری کردند که پس از بررسی کامل فیلم ها، هیچک از آثار ارسالی نتوانستند مقام های اول تا پنج را کسب کنند.
دلایل این امر، عدم تطابق با محور اصلی جشنواره، نداشتن حداقل های کیفی به لحاظ ساختار، نداشتن آگاهی خاص به موضوع جزیره شاد و همچنین فقدان خلاقیت و نوآوری عنوان شده است.
از میان آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره، تنها فیلم آب و آتش به کارگردانی رضا کوه پیما مورد توجه واقع شد که البته این فیلم نیز به محور کیش جزیره شاد نپرداخته اما به خاطر تلاش برای روایت و تنوع تصویر ، شایسته قدردانی شناخته شد.
لازم به ذکر است، زمان و نحوه اهدای جوایز به منتخبان جشنواره، به زودی اعلام خواهد شد.
جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی کیش جزیره شاد به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش در چهار محوراصلی 1) تفرج و گردشگری، فضاهای باز و بسته، 2) آداب میزبانی و مهمانی، دین و فرهنگ ایرانیان، 3) گردشگران و کیشوندان، یکدل و با نشاط، 4) رضایت و خرسندی، امکانات و زیر ساخت ها درجزیره کیش برگزارشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/170249/اعلام-برگزیدگان-جشنواره-مردمی-عکس-و-فیلم-موبایلی
بستن   چاپ