آریا بانو
احتمال حضور «بردلی کوپر» در «کوچه کابوس»
شنبه 25 خرداد 1398 - 15:25:14
آریا بانو -
بردلی کوپر هنرپیشه اصلی جدیدترین فیلم «گیِرمو دل‌تور» با عنوان «کوچه کابوس» می‌شود.
به گزارش فارس ، «بردلی کوپر» در مرحله مذاکرات اولیه برای نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم «گیِرمو دل‌تورو» به تهیه‌کنندگی کمپانی «فاکس سرچ‌لایت» است. کوپر هنرپیشه اصلی «کوچه کابوس» می‌شود.
منابع مختلف اعلام کرده‌اند که کوپر اخیراً پیشنهاد بازی در این فیلم را دریافت کرده است اما مشخص نیست که این همکاری چقدر محتمل باشد، با این وجود بردلی کوپر به جای «لئوناردو دی‌کاپریو» را که بخاطر همزمانی این پروژه با برنامه‌های از قبل تنظیم شده‌اش، این پروژه را برعهده خواهد گرفت.
«گیِرمو دل‌تور» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد او همچنین فیلم‌نامه این پروژه را با همکاری «کیم مورگان» می‌نویسد. «کوچه کابوس» توسط «گیرمو دل‌تورو» و «جِی میلز دِیل» با همکاری کمپانی «تی‌اس‌جی اینترتِینمنت» تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری این پروژه را نیز برعهده دارند. کمپانی «فاکس سرچ لایت» نیز حق پخش جهانی فیلم را عهده‌دار خواهد بود.
«کوچه کابوس» براساس رمانی نوشته ویلیام لیندسی گریشام ابتدا در سال 1947 توسط کمپانی فاکس ساخته شد. تریون پاور و جوان بلاندل هنرپیشه‌های این فیلم بودند. داستان درباره مردی کلاهبردار است که با یک خانم روانشناس یک تیم تشکیل می‌دهند و به کلاهبرداری از مردم می‌پردازند تا اینکه این زن به همکارش رودست می‌زند و خود او را طعمه کلاهبرداری می‌کند...
فیلمبرداری این پروژه فصل پاییز و با اتمام مرحله انتخاب هنرپیشه‌ها آغاز خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/169957/احتمال-حضور-«بردلی-کوپر»-در-«کوچه-کابوس»
بستن   چاپ