آریا بانو
رنگ موی قهوه ای موکا به زنان ایرانی میاد؟!
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 12:37:30
آریا بانو -
رنگ موی قهوه ای موکا به زنان ایرانی میاد؟!
٦٠٧
٠
نمناک / شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که به رنگ مو قهوه ای موکا علاقه دارید اما نمیدانید این رنگ مو برای شما مناسب است یا خیر، بسیاری از خانم ها یک رنگ موی جدید امتحان میکنند اما بعد پشیمان میشوند زیرا آن رنگ مو به چهره آن ها نمی آید، در این بخش از دنیای مد به شما میگوییم این رنگ موی پرطرفدار برای چه کسانی مناسب است.
رنگ مو قهوه ای موکا همانطور که از اسم اش پیدا است همرنگ قهوه موکا میباشد، این رنگ موی زیبا بین هنرمندان هالیوودی بینهایت پرطرفدار است و اکثر هالیوودی ها از رنگ مو قهوه ای موکا استقبال میکنند.
گرمای خاصی در رنگ مو قهوه ای موکا پنهان شده است به همین دلیل این رنگ مو برای خانم هایی که پوست سفید دارند مناسب تر است، خانم های سفید پوست با رنگ موی قهوه ای موکا چهره ای گرم و دلنشین خواهند داشت.
رنگ موی موکا در طیف های تیره و روشن وجود دارد که این رنگ مو با هایلایت هم بینظیر میشود، رنگ مو قهوه ای موکا روشن برای خانم هایی با پوست گندمی و چشم های عسلی بسیار مناسب است.
رنگ مو قهوه ای موکای تیره برای خانم هایی که پوست تیره ای دارند مناسب است و چهره ای ایده آل به آن ها میبخشد اگر پوست تان سبزه است این رنگ مو را امتحان کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/169562/رنگ-موی-قهوه-ای-موکا-به-زنان-ایرانی-میاد؟!
بستن   چاپ