آریا بانو
نمایشگاهی از آثار مجموعه‌داران در گالری آرتیبیشن
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 12:51:42
آریا بانو - سومین نمایشگاه کلکسیونر شامل آثاری از هنرمندان پیشکسوت در گالری آرتیبیشن با همکاری مجموعه‌داران و گالری‌داران 24 خرداد برگزار خواهد شد.


به گزارش هنرآنلاین ، اولین و دومین دورۀ این نمایشگاه از آثار هنرمندان پیشکسوت در اردیبهشت و بهمن‌ماه 97 برگزار شد. کلکسیونر یک و دو با همراهی مجموعه‌داران و گالری‌داران در مجموع 120 هنرمند از تاثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، سرشناس معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آورد.
اکنون در کلکسیونر سوم با حضور جمع گسترده‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تعداد 78 اثر متفاوت از هنرمندان پیشکسوت و مشاهیر از جمله حاج مصورالملکی، محمود فرشچیان، محمد احصایی، صادق تبریزی، پرویز کلانتری، احمد اسفندیاری، پرویز تناولی، فریده لاشایی، ناصر اویسی، نصرالله افجه‌ای، کاکو(محمدعلی شیوایی)، رضا مافی، پروانه اعتمادی، بهرام دبیری، حسین محجوبی، رضا درخشانی، آیدین آغداشلو، بهمن بروجنی، رضا بانگیز، علی گلستانه، کامبیز درم‌بخش، جلال شباهنگی، منوچهر نیازی، محمدعلی ترقی‌جاه و دیگر هنرمندان بنام جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه راس ساعت 16، روز جمعه 24 خردادماه برگزار و تا 2 تیر ادامه خواهد داشت. همچنین علاقمندانی که امکان بازدید حضوری ندارند، می‌توانند آثار را از طریق سایت www.artibition.net مشاهده نمایند. علاقمندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی(احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/167138/نمایشگاهی-از-آثار-مجموعه‌داران-در-گالری-آرتیبیشن
بستن   چاپ