آریا بانو
چهره ای به طراوات بهار با آرایش بهاری
شنبه 18 خرداد 1398 - 10:42:56
آریا بانو -
چهره ای به طراوات بهار با آرایش بهاری
٨٣٦
٠
بانوی شهر / آنچه با شنیدن آرایش بهاری به ذهن متبادر می شود، به احتمال خیلی زیاد چهره ای با پوست روشن و شفاف، گونه هایی براق و لب هایی صورتی است. این تصور کاملا درست می باشد. زیرا آرایش این فصل نیز همانند خودش ملایم و چشم نواز است. بهره بردن از رنگ های لایت و سبک با تِم صورتی و هلویی از ویژگی های بارز آرایش فصل بهار است.

بیاید قبول کنیم که تاثیری که پوست درخشان و شفاف در زیبایی چهره دارد، بهترین لوازم های آرایش ممکن است نداشته باشند. پوست ناهموار حتی در پس بهترین کرم پودرها نیز می تواند خود را نشان دهد. در فصل بهار کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید. استفاده روزانه از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان مناسب، می تواند پوست شما را با طراوت نگه دارد.

در آرایش چشم ها دست و دلبازی به خرج دهید. سایه هایی با رنگ های روشن و شاد و حتی سایه های اکلیلی گزینه های مطلوبی برای آرایش بهاری هستند. استفاده از ریمل و خط چشم های رنگی نیز بسیار مناسب بوده و منعکس کننده ی چهره ی شاد و ملایم طبیعت در آرایش صورت می باشند.


گونه ها را نادیده نگیرید. بدون رژگونه چهره شما خسته به نظر می رسد. بهره بردن از رژگونه هایی با تِم صورتی برای پوست های روشن و رژگونه های هلویی برای پوست های تیره می تواند بسیار مناسب باشد. استفاده از مقدار کمی هایلایتر برای براق شدن گونه ها نیز توصیه می شود.

از رژهای تیره زیاد استفاده نکنید. آرایش لب ها باید در هماهنگی کامل با آرایش چشم و گونه ها باشد. از این رو استفاده از رژهایی با درجات مختلفی از رنگ های صورتی، کرم، گلبهی، مرجانی و امثالهم توصیه می شود. اگر به دنبال یک آرایش هیجان انگیز هستید، می توانید از رژهای اکلیلی استفاده کرده و یا مقداری اکلیل را همراه با رژهای معمولی استفاده کنید.

به طور خلاصه می توان گفت آرایش ملایم و لایت، مناسب فصل بهار است. سعی کنید کمتر از کرم پودرهای سنگین برای پوشش دهی استفاده کنید. هر چه آرایش سبک تر باشد، جذابیت آن بیشتر خواهد بود.
در ادامه چند آرایش بهاری را شاهد هستیم.




http://www.banounews.ir/fa/News/166954/چهره-ای-به-طراوات-بهار-با-آرایش-بهاری
بستن   چاپ