آریا بانو
دوست ندارم نقش رونا را تکرار کنم / روایت سوگل خلیق از سریال "دل‌دار"
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 11:39:36
آریا بانو - سوگل خلیق می‌گوید موجودیت و استحکام شخصیت رونا در سریال "دل‌دار" باعث شد این نقش برای او جذاب باشد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : سوگل خلیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها در نقش رونا با سریال "دلدار" مهمان مخاطبان شبکه دوسیما می‌شود.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این نقش و بازخوردهایی که تاکنون دریافت کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه بازخوردی که در طی این مدت از مخاطبان کار دریافت کردم بسیار راضی‌کننده بود. البته کسانی هم با موضوع یا نقش مخالفت دارند اما درصدشان بسیار کمتر از موافقان این سریال است.
وی ادامه داد: قبل از نقش، کار کردن با برادران محمودی برایم اهمیت داشت و خود نقش را هم به دلیل محکم بودن و استقلالی که رونا در کنار تمام جوانب زندگی‌اش در ارتباط با خانواده، دوستان و ... داشت و همچنین موجودیت و استحکامش دوست داشتم و برایم نقش جذابی بود.

بازیگر " نجوا" همچنین درباره این تجربه اظهار کرد: موقعیت‌هایی که رونا در آن‌ها قرار می‌گیرد در زندگی شخصی خودم تجربه نکرده‌ام، مانند شکست در زندگی یا علاقه‌مندی به فردی که مرتکب قتل شده است و این چالشی بود برای من تا بتوانم آن را به واقعی‌ترین شکل ممکن نزدیک کنم.
خلیق در پاسخ به این سوال که چرا اولین اولویتش برای انتخاب نقش و حضور در این سریال برادران محمودی بوده است، گفت: موفقیت‌های پیشین آن‌ها و شرایط کاری که فراهم کردند و این که می‌دانند چه می‌خواهند و چطور آن را انتقال دهند، دلایل من برای این همکاری بود، ضمن این که خیلی راحت و خوب کار را پیش بردند.
این بازیگر درباره تکرار این نقش و حضور در سریال‌های مناسبتی بیان کرد: قطعا ترجیح می‌دهم به عقب برنگردم، اما از نقش رونا چیزهایی در من می‌ماند که در جاهای مشابه آن را تکرار نمی‌کنم، اما تلاش می‌کنم در موقعیت رونا قرار نگیرم. این به معنای کم یا کوچک بودن نقش رونا نیست، اما دوست ندارم آن را تکرار کنم. رونا قطعا کاستی‌هایی دارد ولی من تمام تلاشم را کردم که نقش خوب باشد.
وی همچنین درباره نقاط ضعف فیلمنامه این کار و نظرات مخالف نیز گفت: من نویسندگی بلد نیستم و کاملا شخصی این نکته را مطرح می‌کنم که اگر خرده داستان‌ها کمتر می‌بود قطعا شرایط بهتری پیش می‌آمد.
خلیق در خاتمه به فعالیتش در تئاتر اشاره کرد و افزود: در حال تمرین دو نمایش هستم. یکی "پرسه" که آخر خرداد ماه در سالن سایه به روی صحنه می‌رود و دیگری "مرلین مونرو" که تیرماه در تماشاخانه سپند اجرا خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/166717/دوست-ندارم-نقش-رونا-را-تکرار-کنم---روایت-سوگل-خلیق-از-سریال-"دل‌دار"
بستن   چاپ