آریا بانو
10 کیفی که همه خانم ها لازم دارند!
دوشنبه 13 خرداد 1398 - 11:56:37
آریا بانو -
10 کیفی که همه خانم ها لازم دارند! 9
١٧٧
١
ایران بانو / 10 کیفی که همه خانم ها لازم دارند تا در شرایط مختلف از آنها استفاده کنند را بشناسید و ببینید که در هر زمانی چه کیفی مناسب تر است :
کیف کلاسیک مشکی ، یکی از گزینه هاییست که تقریبا همه آن را دارند و همه ما می دانیم که ضروری ترین کیف ما خواهد بود، این کیف می تواند بزرگ و یا متوسط باشد چون معمولا وسایل زیادی را با آن حمل می کنیم مثلا سرکار ، اداره و یا دانشگاه !
کیفی به رنگ خنثی (مثلا موشی ،بژ و ...) هم یکی از ضروریات است چون با لباس های مختلف ست می شود و بسیار شیک هم هست ، به خصوص با لباس های سفید .
کیف دستی بدون بند ، برای زمان هایی که وسایل کمی به همراه دارید . البته چون معمولا بند ندارد برای زمانی مناسب است که کار خاصی نداشته باشید .
کیف مجلسی کوچک طلایی ، برای مهمانی و عروسی ، مدل صندوقچه ای طلایی جدیدا بسیار محبوب است !
کیف راحت ساده برای زمان هایی که یک کیف راحت می خواهید که دست و پا گیر نباشد ، تقریبا همه ما یکی از اینها داریم ، معمولا آن را یک طرفه می اندازیم ، برای خرید و پیاده روی و .. عالیست !
کیف زنجیری شیک و راحت ، این کیف در عین شیک بودن ، راحت هم هست ، می توانید آن را یک طرفه بیندازید، هم برای مهمانی و هم برای جاهای رسمی و غیر رسمی عالیست
کیف دسته کوتاه ، این کیف های بامزه برای جاهایی که وسایل زیادی دارید و رسمی هم هست عالی هستند
کیف های فانتزی، که خوش آب و رنگ و با طرح های جالب هستند برای زمانی که حال و هوای شادی دارید !
کیف های رنگی ، از کیف های رنگی به خصوص زمانی که لباستان تیره است استفاده کنید ، می توانید آن را با کفش همرنگ هم ست کنید .
کیف بزرگ مسافرتی، لازم نیست حتما پوست ماری باشد ، اما برای همه ما لازم است چون وسایل زیادی را می توانیم با آن جا به جا کنیم .

http://www.banounews.ir/fa/News/166476/10-کیفی-که-همه-خانم-ها-لازم-دارند!
بستن   چاپ