آریا بانو
برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس با حضورگسترده ساکنان و گردشگران کیش
جمعه 10 خرداد 1398 - 16:29:38
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - ندای مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا در آسمان کیش طنین انداز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در آسمان خلیج فارس طنین انداز شد.
بر اساس این گزارش راهپیمایی با شکوه روز قدس ساعت ١١ و سی دقیقه جمعه دهم خرداد از محوطه مقابل پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آغاز شد و راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر اسرائیل، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، مرگ بر آل سعود خائن به سمت مصلای بزرگ کیش حرکت کردند.
شرکت کنندگان روزه دار در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با عناوین مختلف، حمایت قاطع خود را از زنان و کودکان بی دفاع فلسطین اعلام کرده و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش را محکوم کردند.
در این حماسه پرشور زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوجوان و اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان محلی بار دیگر بر حمایت همه مسلمانان جهان از آزادی قدس و مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.
در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ٥ ماده ای راهپیمایی روز قدس در میان جمع پر شور ساکنان و گردشگران قرائت شد.
در این قطعنامه که در ٥ ماده تنظیم و قرائت شد ساکنان و گردشگران ضمن تقدیر از ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس، آزاد سازی قدس شریف و رهایی کامل مردم مظلوم فلسطین را آرمان جهان اسلام دانسته و ضمن محکوم کردن سیاست های شوم استکبار جهانی در معامله قرن و تلاش کشورهای عربی برای عادی سازی روابط آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سکوت مرگبار جوامع مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه و تلاش برای نابودی هویت فلسطین اعلام کردند.
در این قطعنامه راهپیمایی کنندگان بر تداوم انتفاضه تا حل کامل مسئله فلسطین و نفی هرگونه سازش با شیطان بزرگ آمریکا تا محو اسرائیل غاصب و لزوم برگزاری همه پرسی آزاد برای تضمین آزادی فلسطین و تحقق راهبرد همه فلسطین برای تمامی فلسطینیان تاکید کردند.
همچنین راهپیمایی کنندگان روزه دار با محکوم کردن اظهارات سخیف آمریکا در خروج از برجام، تشدید ظالمانه تحریم ها و اعلام نام نهاد انقلابی سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از مسئولان نظام و حکومت اسلامی خواستند تا ضمن پرهیز از پذیرش وعده های دروغین کشورهای اروپایی از هرگونه تسلیم برابر سیاست های خصمانه آنها، بر تقویت توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه پیشرفت های عزت آفرین حوزه دفاعی و موشکی و استمرار فعالیت های صلح آمیز هسته ای اهتمام جدی داشته باشند.
در آخرین بند قطعنامه نیز بر ساکنان و گردشگران متعهد کیش توجه جدی مسئولان به تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید به عنوان شعار محوری امسال در راستای حل مشکلات معیشتی هموطنان و تکیه بر رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با پدیده شوم گرانی و رونق اقتصادی کشور را خواستار شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/165726/برگزاری-با-شکوه-راهپیمایی-روز-قدس-با-حضورگسترده-ساکنان-و-گردشگران-کیش
بستن   چاپ