آریا بانو
اقدام عجیب خدمتکار رستوران برایش دردسر ساز شد!
جمعه 10 خرداد 1398 - 16:22:08
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٢.٢
٠
باشگاه خبرنگاران / خدمتکار جوانی که در سینک آشپزخانه رستوران اقدام به حمام کردن کرده بود توسط مدیر رستوران اخراج شد. پس از آنکه ویدئوی حمام کردن این خدمتکار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد او بلافاصله از کار اخراج شد.
در ویدئویی که توسط همکاران این مرد جوان و با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود او در حالی که سینک آشپزخانه پر از آب و کف صابون است وارد آن می‌شود. در حالی که همکاران این خدمتکار مشغول فیلمبرداری و خنده هستند او شروع به شستن بدنش می‌کند.
این ویدئو بلافاصله پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ شد و توجه میلیون‌ها بیننده را در فیسبوک به خود جلب کرد. همچنین این ویدئو توسط برخی کاربران فیسبوک بازنشر شد و برخی از آن‌ها از دوستان خود خواستند تا از صرف غذا در این رستوران صرف نظر کنند. انتشار این ویدئو با واکنش برخی از کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " چقدر یک آدم می‌تواند احمق باشد؟ " همچنین کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت: " به نظرم نه تنها این مرد بلکه تمام آن کارمندانی که مشغول تهیه فیلم و خندیدن هستند نیز باید اخراج شوند. "
این اتفاق در یکی از رستوران‌های منطقه "میلتون" ایالت فلوریدای آمریکا رخ داد. مالک این رستوران روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: " آنچه که اتفاق افتاد غیر پذیرش است. ما بطور جدی با این مسئله برخورد کردیم و همانطور که گفته شد این عمل کاملا غیر قابل قبول است. این یک شوخی توسط یکی از کارمندان بود که اکنون در رستوران ما کار نمی‌کند (اخراج شده است) و کاملا مشخص بود که از قدرت تشخیص و قضاوت درست بی بهره بود. با این حال ما این اتفاق را فرصتی برای ارتقاء روش‌های کیفی به همراه تیم همکارانمان در این رستوران تلقی می‌کنیم. "

http://www.banounews.ir/fa/News/165715/اقدام-عجیب-خدمتکار-رستوران-برایش-دردسر-ساز-شد!
بستن   چاپ