آریا بانو
واکنش خشمگینانه همسر پولانسکی به «روزی روزگاری در هالیوودِ» تارانتینو
پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 00:01:30
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
واکنش خشمگینانه همسر پولانسکی به «روزی روزگاری در هالیوودِ» تارانتینو
٤٥١
٠
صبا / همسر رومن پولانسکی از کوئنتین تارانتینو به دلیل گنجاندن نقش همسرش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و پرداختن به جنبه‌های شخصی زندگی بدون مشورت با او انتقاد کرد.
امانوئل سنیه همسر رومن پولانسکی از حضور بازیگری با نقش همسرش در آخرین فیلم کونتین تارانتینو اظهار نارضایتی کرد.
سنیه، بازیگر و خواننده فرانسوی و همسر رومن پولانسکی با نوشتن پستی به زبان فرانسه در صفحه اینستاگرام خود از اینکه کوئنتین تارانتینو بدون مشورت با پولانسکی، جنبه‌هایی از زندگی این کارگردان نامدار را در «روزی روزگاری در هالیوود» گنجانده است به شدت اظهار خشم و نارضایتی کرد.
«روزی روزگاری در هالیوود» درامی به نویسندگی و کارگردانی تارانتینو و بازی ستارگانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، آل پاچینو و مارگو رابی است و داستان آن در سال 1969 و شهر لس آنجلس و حول محور ماجرای واقعی قتل شارون تیت همسر 8 ماهه باردار رومن پولانسکی توسط 4 عضو خانواده منسن رخ می‌دهد.
سنیه در صفحه خود نوشت: سوال من این است آن‌ها چگونه از اینکه فیلمی درباره رومن و داستان تراژیک زندگی او بسازند و با آن پول در بیاورند اذیت نمی‌شوند، در حالی که همزمان از او یک چهره منفور می‌سازند و البته همه اینها بدون مشورت با رومن بوده است. او ادامه داده است که چطور می‌توانید از زندگی غمبار یک نفر و پامال کردن او منفعت کسب کنید؟
رافال زاویروکا بازیگر لهستانی نقش رومن پولانسکی در «روزی روزگاری در هالیوود» است. این فیلم که چندی پیش اولین اکران خود را در جشنواره فیلم کن تجربه کرد قرار است 26 جولای در آمریکا روی پرده‌های سینما بیاید.

http://www.banounews.ir/fa/News/165283/واکنش-خشمگینانه-همسر-پولانسکی-به-«روزی-روزگاری-در-هالیوودِ»-تارانتینو
بستن   چاپ