آریا بانو
دکترانصاری لاری بر ضرورت تقویت همبستگی ملی برای مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد
يکشنبه 5 خرداد 1398 - 19:56:35
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش اتحاد مردم و مسئولان و ائتلاف ملی را مهم ترین عامل برای دفع توطئه های آمریکا و سرافرازی کشور برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری مدیر عامل سابق این سازمان که از سخنرانان مدعو مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در کیش بود با استقبال گرم و صمیمی دکتر غلامحسین مظفری و جمعی از معاونان و مدیران در فرودگاه بین المللی کیش وارد این جزیره شد.
بر اساس این گزارش دکتر انصاری لاری در مراسم شب ضربت خوردن مولی الموحدین علی(ع) در مسجد خاتم الانبیاء کیش با اشاره به قوت گرفتن دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در ماه های گذشته گفت: امروز دشمن در اوج شیطنت، تبهکاری و حرص، چشم طمع به منابع ارزشمند کشورهای جهان و ایران دوخته و در کنار این رذایل دچار توهم دانایی نیز شده است که بی پروایی او نیز از همین توهم نشات می گیرد.
مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امروزه همه ما مردم، مسئولان حکومت و گروه های سیاسی باید بکوشیم تا برای گذر از این بحران و مقابله با دشمن غدار به جایگاهی انسانی خویش واقف شده و به فضایل اخلاقی مجهز شویم.
وی تاکید کرد: بدون شک با اتحاد، همبستگی، ائتلاف ملی و فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از این شرایط بحرانی به سلامت گذر خواهیم کرد.
دکتر انصاری لاری با اشاره به فضیلت کم نظیر شب های قدر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و شب های نزول قرآن فرصتی تکرار نشدنی برای ابراز بندگی به آستان کبریایی خداوند و بهره مندی از بخشش، رحمت و نعمات بی پایان الهی است.
وی با بیان اینکه شب های قدر شب شهادت عادل ترین مخلوق خداوند است گفت: حضرت علی (ع) در قبلگاه چشم به جهان گشود و در محراب و هنگام سجده به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.
دکتر انصاری لاری با اشاره به شخصیت وارسته و سیره زندگانی مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار داشت: جهان همچنان در حسرت یک شب حکومتی چون حکومت عدل علی است.
لازم به ذکر است مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این سفر در ضیافت افطاری یکی از بومیان جزیره کیش که با حضور شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل تسنن و جمعی از ساکنان و بومیان خونگرم این جزیره برگزار شد شرکت کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/163797/دکترانصاری-لاری-بر-ضرورت-تقویت-همبستگی-ملی-برای-مبارزه-با-استکبار-جهانی-تاکید-کرد
بستن   چاپ