آریا بانو
عکس وحشتناک از جنازه‌های یک زن و مرد تهرانی در خودرو!
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 16:04:58
آخرین خبر اجتماعی
آریا بانو -
عکس وحشتناک از جنازه‌های یک زن و مرد تهرانی در خودرو!
k ٣٦
١٣
رکنا / اولیای دم دختر جوان که از سوی شوهرش کشته شده بود درخواست دیه از بیت المال را مطرح کردند. شوهر این زن پس از قتل خودکشی کرده بود.
ساعت 18 عصر دوم مرداد ماه سال 97 جنازه یک زن و مرد جوان در خودرو زانتیا سفید در حوالی باغ پرندگان لویزان پیدا شد. در بررسی ها روشن شد این زن و مرد جوان با شلیک گلوله کشته شده اند .ماموران کلانتری 136 فرجام خود را به محل رساندند و به بررسی پرداختند. در بررسی خودروی مورد نظر نامه ای پیدا شد که نشان می داد به احتمال زیاد مرد جوان پس از کشتن همسرش دست به خودکشی زده است .کشف یک اسلحه شاه کش نیز این فرضیه را تایید کرد و جنازه ها به پزشکی قانونی منتقل شد . در نامه کشف شده نوشته شده بود:" برسد به دست مادرزنم. مسبب مرگ من و همسرم .مادرزن دیدار به قیامت."
با کشف این نامه پلیس به بازجویی از خانواده دو قربانی پرداخت. مادر سپید گفت : دخترم دانشجوی قزوین بود و همیشه برای رفتن به دانشگاه از اتوبوس استفاده می کرد. داماد جواد هم در شرکت‌ مسافربری مشغول کار بود و انها از این طریق با هم آشنا شده بودند. دخترم 35 سال و دامادم 37 سال داشت. جواد وقتی به خواستگاری دخترم آمد می گفت پدرش صاحب چندین شرکت مسافربری است و وضع مالی خوبی دارد. اما دروغ می‌گفت او کار درست و حسابی نداشت .آنها عقد کرده بودند و با آن که دو سال از عقدشان گذشته بود با هم اختلاف داشتند. دخترم اعتمادی به شوهرش نداشت و با هم درگیر بودند. دامادم ادعا می کرد من باعث اختلاف بین آنها بودم ولی آنها خودشان با هم مشکل داشتند.
با روشن شدن زوایای پنهان این پرونده و تایید قتل سپیده به دست همسرش و خودکشی جواد ،اولیا ی دم سپیده دیروز در دادگاه حاضر شدند و خواستند تا دیه از بیت المال با آنها پرداخت شود. اما قضات شعبه دهم اعلام کردند ابتدا باید اموال جواد بررسی شود تا در صورتی که اموالی داشته باشد دیه از آن پرداخت شود .قضات قرار است با بررسی اموال جواد درباره درخواست اولیای دم اظهار نظر کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/158972/عکس-وحشتناک-از-جنازه‌های-یک-زن-و-مرد-تهرانی-در-خودرو!
بستن   چاپ