آریا بانو
گوناگون/ مسیری معلق میان جنگل
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 12:38:13
آریا بانو -
گوناگون/ مسیری معلق میان جنگل 3
٢٥١
٠
چمدان / ه‌نظر می‌رسد با یک اشاره انگشت می‌توان به آسمان دست زد. میان راس درختان جنگل موگلسبرگ، میان تپه‌های کانتون سنت‌گالن در شمال سوییس اولین «مسیر پیاده‌روی بالای درخت» این کشور افتتاح شد. این مسیر معلق میان نوک درختان و مناظر سرسبز منطقه معلق است و به افرادی که روی آن قدم می‌زنند اجازه می‌دهد رازهای جنگل و حیواناتش را ببینند، درحالی‌که خودشان لابه‌لای شاخ‌وبرگ درختان هستند و از چشم‌اندازی استثنائی لذت می‌برند.
این مسیر در سبزی، سکوت و آرامش خاص یکی از زیباترین و سبزترین مناطق سوییس غوطه‌ور است. این راه چوبی، نیم‌ کیلومتر است و به‌گونه‌ای طراحی شده که کودکان، سالمندان و افراد دارای صندلی چرخ‌دار هم به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. ارتفاع این مسیر در نقاط مختلف بین 3 متر تا 20 متر فرق می‌کند. اما افرادی که از مشکل ترس از ارتفاع رنج نمی‌برند اجازه دارند به سکویی که در ارتفاع 50 متری قرار دارد هم برسند و از چشم‌انداز مناظر طبیعی بی‌نظیر اطراف لذت ببرند.
درطول مسیر، گردشگران می‌توانند در یکی از 40 ایستگاه درنظر گرفته‌شده‌ توقف کنند، استراحت کنند، بنشینند و از خدمات مفیدی که در این ایستگاه‌ها عرضه می‌شود بهره‌مند شوند. لمس پوست درختان، استنشاق رایجه خوش جنگل و گوش‌سپردن به آوای خوش آن و شناختن جانوران حیات‌وحش از دیگر مزایای پیاده‌روی در این مسیر است.
به‌ علاوه، در این راه چوبی سرگرمی‌هایی هم ارائه می‌شود که اغذیه‌فروشی برای چشیدن طعم غذاهای سنتی کانتون سنت‌گالن تا پارک بازی برای کودکان را در برمی‌گیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/158296/گوناگون--مسیری-معلق-میان-جنگل
بستن   چاپ