آریا بانو
مواد غذایی که تشنگی شما را از بین می‌برند
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 13:54:35
آریا بانو -
مواد غذایی که تشنگی شما را از بین می‌برند
k ٤.٩
٢
باشگاه خبرنگاران / در ماه مبارک رمضان باید حواسمان به غذا‌هایی که در وعده سحر می‌خوریم باشد، زیرا برای روزه داری و تشنه ماندن در مدت زمان طولانی باید آماده شویم.
برخی از میوه‌ها و سبزیجات که می‌توانند در وعده غذایی سحر استفاده شود به جلوگیری از تشنه شدن منجر شدi و روزه داری را برای شما راحت می‌کند؛ در اینجا به معرفی برخی از میوه‌ و سبزی‌هایی که مانع تشنه شدن شما در طول روز می‌شوند، می‌پردازیم.
خیار
این میوه بیشترین میزان آب را در خود جای داده و 95 درصد آن از آب تشکیل شده، همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E بسیار مناسب است و می‌تواند جایگزین آب در طول روز شود.
کرفس
این سبزی میزانی قابل توجه از آب را در خود جای داده و سرشار از ویتامین‌های A، C و K است؛ شما می‌توانید کرفس را به‌صورت خام در سالاد یا انواع ساندویچ ها مصرف کنید.
تربچه
همه ما همراه با غذای خود از سبزی‌ها استفاده می‌کنیم؛ البته تربچه که در سبزی خوردن وجود دارد برای رفع تشنگی و جایگزین شدن آب بسیار مناسب است، شما می‌توانید علاوه بر سبزی خوردن تربچه را در سالاد هم به کار ببرید.
گوجه
گوجه در بیشتر سالادها و انواع غذا‌ها جا می‌گیرد؛ باید بدانیم این میوه میزان بسیار زیادی آب دارد و 94 درصد آن را آب تشکیل داده است و در طول روز مانع از تشنته شدن شما می‌شود.
اسفناج
این سبزی خوشنرگ و خوش بو 92 درصد آب درون خود دارد و همچنین در کنار آن منبع کاملی برای تامین انواع ویتامین‌هاست؛ شما می‌توانید از اسفناج ویتامین B و آنتی اکسیدان دریافت کنید و نگران سرطان نباشید.
میوه‌های خوشرنگ
همه ما می‌دانیم که میوه‌ها از آب بسیاری تشکیل شده‌اند میوه‌هایی مانند هندوانه، طالبی، گریپ فروت، پرتغال، توت فرنگی و بسیاری میوه‌های دیگر می‌توانند درصد قابل توجهی از تشنگی را در طول روز برطرف کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/156588/مواد-غذایی-که-تشنگی-شما-را-از-بین-می‌برند
بستن   چاپ