آریا بانو
ترفندهای آرایشی ساده برای درشت نشان دادن چشم ها
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 20:46:58
آریا بانو -
ترفندهای آرایشی ساده برای درشت نشان دادن چشم ها
٦٥٧
١
مگ بن / حتما شما هم تا به حال تصاویری از افراد مختلف را قبل و بعد از آرایش کردن با سبک های مختلف دیده‌اید و از تغییرات آن‌ها متحیر شده‌اید. درشت نشان دادن چشم ها و کوچک نشان دادن بینی دو ترفندی است که در آرایش بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار دارد.
آرایش کردن هنری دلنشین است که با ایجاد خطای دید در افراد رو به رویتان، باعث زیباتر به نظر رسیدن شما می‌شود. البته تغییر زیادی هم همیشه خوب نیست، اما گاهی اوقات با ایجاد تغییراتی اساسی در چهره خود می‌توانید دور و بری‌هایتان را شگفت زده کنید.
شاید جالب باشد که بدانید، اندازه و درشتی چشم از زمانی که متولد شده‌اید تا زمانی که از دنیا می‌روید تغییری نمی‌کند و تمام تغییراتی که می‌بینید مربوط به سایر اجزای صورت شما است. مثلا اگر در سن بلوغ بینی شما تغییر شکل دهد، این تغییر شکل روی حالت چشمان شما تاثیر می‌گذارد و ممکن است احساس کنید که چشم‌هایتان ریز شده است. در واقع اندازه چشمانتان تغییری نکرده، تغییر اصلی در جای دیگری بوده است.
حالا بهتر است برویم سر اصل مطلب. اینکه چگونه چشم‌هایمان را درشت‌‌تر از چیزی که هست نشان دهیم برای خیلی از خانم‌ها مهم است. اگر شما هم جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که همیشه برای درشت نشان دادن چشم ها به دنبال راه حل هستید، بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/155281/ترفندهای-آرایشی-ساده-برای-درشت-نشان-دادن-چشم-ها
بستن   چاپ