آریا بانو
راه های سریع و خانگی برای درمان ویار بارداری
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 23:50:04
آریا بانو -
راه های سریع و خانگی برای درمان ویار بارداری
٢٢٥
٠
نمناک / نویسنده کتاب " چیز هایی که بایستی در دوران بارداری بخورید یا نخورید ،:" بیان می دارد که وقتی که دچار ویار هستید چه چیزی را باید بخورید. تهوع بیش از حد می تواند مربوط به برخی هورمون ها نظیر استروژن و یا حس بویایی قوی باشد که این خود یکی از شیوه های آگاهی شما در مورد ایمنی غذا است. صرف نظر از هر گونه علت و دلیل، شما می خواهید تا این فرآیند دوری گزینید.
این موارد را امتحان کنید و ویار بارداری را با روش های خانگی مهار کنید.
1- زود غذا بخورید
هنگامی که در تخت خواب هستید چند کلوچه 100 درصد غلات را بخورید و به محض بیدار شدن حتی اگر گرسنه نیستید آن ها را بخورید. معده خالی عامل اصلی تهوع است .
2- تعادل را حفظ کنید
رژیم غذایی با پروتئین زیاد نظیر مرغ گریل شده و کربوهیدرات کمپلکس نظیر سبزیجات و غلات بخورید. در صورتی که از غذا های پر چرب استفاده کنید، بیشتر رنج خواهید برد.
3- لیمو بخورید
لیمو را ببرید، آن را بچشید ویا داخل آب آشامیدنی بریزید. بو و مزه آن شما را آرام می کند.اگر احساس تهوع دارید چند قطره لیمو بخورید .
4- کالری خود را کاهش دهید
در صورتی که نگران جذب عناصر مواد غذایی هستید، سوپ را امتحان کنید ، زیرا به شما کمک می کند تا آب بدن خود را حفظ کنید و برخی کالری های مورد نیاز خود را که از غذای جامد بدست نمی آورید را بدست آورید.
5- از زنجبیل استفاده کنید
این یک افسانه نیست که ریشه زنجبیل موجب کاهش استرس می شود. زنجبیل در هنگام صبح می تواند تا حدودی تهوع را کاهش دهد.
کاهش تهوع بارداری با این معجون
ترکیبات
4 تا 6 تمشک (یا 2 توت فرنگی)
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
1 قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده
¼ فنجان آب انبه
¼ فنجان آب گریپ فروت
دستورالعمل
تمشک یا توت فرنگی را درون یک لیوان قرار دهید و آب لیمو در آن بریزید. زنجبیل رنده شده، آب انبه، آب گریپ فروت و یخ را اضافه کنید. به هم بزنید واز آن لذت ببرید.

http://www.banounews.ir/fa/News/154367/راه-های-سریع-و-خانگی-برای-درمان-ویار-بارداری
بستن   چاپ