آریا بانو
تاکید دکتر مظفری بر تلاش سازمان منطقه آزاد کیش برای تسهیل شرایط و اتمام پروژه ها
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 13:12:58
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - دکتر غلامحسین مظفری در بازدید از چهار پروژه عمرانی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کند با تسهیل شرایط به اتمام پروژه ها کمک کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش از چهار پروژه عمرانی دامون ساحلی، مجتمع مسکونی فرهیختگان، مجتمع خدماتی سرو و پروژه مسکونی رویای کیش بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با تاکید بر لزوم اعتبار سنجی سرمایه گذارانی که قصد اجرای پروژه های عمرانی در کیش دارند گفت: همه در کنار هم هستیم و با اجرای کار مشترک و ایجاد فضایی توام با تفاهم و همکاری می توانیم این اهداف را پیش ببریم و به سرانجام برسانیم.
وی افزود: در پروژه های عمرانی کیفیت کار باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن سرعت کار و امنیت خاطر مردم که قصد سرمایه گذاری در جزیره کیش را دارند و اطمینان خاطر سرمایه گذارانی که برای سرمایه گذاری وارد این پروژه ها می شوند ایجاد شود.
وی تصریح کرد: در پروژه های مختلف جزیره کیش برخی مسائل پیچیده و چند وجهی وجود دارد. بنابراین تلاش ما این است به سمتی پیش برویم که بتوانیم با مرتفع کردن مشکلات موجود از این شرایط خارج شویم و با تعیین تکلیف پروژه ها فضای عمومی جزیره را به سمت توسعه و آبادانی پیش ببریم و زیر ساخت هایی را ایجاد کنیم که اتفاقات خوبی را در پروژه های عمرانی جزیره شاهد باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزا کیش درباره پروژه هایی که با مشکلاتی خاص در روند ساخت مواجه شده اند گفت: تلاش بر این است که به اتمام این پروژه ها کمک کنیم و تعهدات مالی پروژه ها به سازمان را به نحوی مدیریت کنیم که در روند اجرای پروژه ها برای سرمایه گذاران محدودیت یا مشکلی ایجاد نشود و با تفاهم بین دو طرف در خصوص نحوه انجام و پرداخت تعهدات تصمیم گیری شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/154233/تاکید-دکتر-مظفری-بر-تلاش-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-برای-تسهیل-شرایط-و-اتمام-پروژه-ها
بستن   چاپ