آریا بانو
عضو تیم وزنه برداری زنان: برای مدال آوری تا پای جان می جنگم
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 - 10:40:03
آریا بانو - تهران- عضو تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: تا پای جان می جنگم تا بتوانم روزی در رقابت با حریفان مدال آوری کنم و پرچم سرزمینم را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورم.

به گزارش ایرنا، رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2019 آسیا به عنوان یکی از مراحل گزینشی بازی های المپیک 2020 توکیو روزهای 3 تا 8 اردیبهشت در شهر نینگبو چین برگزار شد.
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در نخستین حضور تاریخی خود در این مسابقات در مجموع تیمی در رده نهم قرار گرفت.
«مریم زارع» نماینده وزنه برداری زنان ایران در گروه A دسته 59 کیلوگرم در رده هشتم آسیا جای گرفت. وی 64 کیلوگرم در یک ضرب و 77 کیلوگرم در دوضرب 77کیلوگرم مجموع 141 کیلوگرم را به ثبت رساند.
این وزنه بردار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کنار بهترین ها بر روی تخته رفتن و وزنه زدن در مسابقات آسیایی یکی از شیرین ترین تجربه های زندگیم بود.
این وزنه بردار با بیان اینکه از تک تک ثانیه های حضور در این رقابت ها لذت بردم، افزود: سطح این رقابت ها بسیار بالا بود و در دسته ای که شرکت کردم رکوردهای دنیا جابه جا شد.
زارع ادامه داد: کسب مقام در این مسابقات برایم سخت بود اما هنگامی که قدرت بالای حریفان آسیایی را و عظمت برگزاری این رقابت ها را با حضور چنین وزنه بردارانی دیدم، برای رسیدن به موفقیت و کسب مقام انگیزه ام بسیار زیاد شد.
این عضو تیم وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید در مسابقات بعدی با وجود چنین حریفان قدرتمندی مدال کسب کند، گفت: تا پای جان می جنگم تا بتوانم روزی در رقابتی تنگاتنگ با این حریفان قدرتمند مدال آوری کنم و اینگونه باعث افتخار ایران شوم و پرچم سرزمینم را در مسابقات بین المللی بالا ببرم.
ورزشی**9128**1067**

http://www.banounews.ir/fa/News/154169/عضو-تیم-وزنه-برداری-زنان--برای-مدال-آوری-تا-پای-جان-می-جنگم
بستن   چاپ