آریا بانو
ملکه زیبایی به سمت گارد ملی روسیه انتخاب شد (+تصاویر)
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 11:35:10
آریا بانو -
این مسابقه که داوطلبان و کارمندان گارد ملی از همه مناطق روسیه شرکت داشتند در دو مرحله انجام شد: در مرحله اول از شرکت کنندگان خواسته شد تا درباره تجارب و دستاوردهای کاری شان به شکل جذابی صحبت کنند و تصاویر و کلیپ های خلاقانه و ترکیبی از علاقه مندی هایشان را به مسابقه بفرستند.
به گزارش تابناک باتو، پلیس زیبای روسیه ای به نام « آنا خرامتسووا» از شهر یکاترینبورگ، عنوان زیباترین عضو گارد ملی روسیه The Rosgvardy Beauty را از آن خود کرد. در این مسابقه ی عمومی، زنان نیروهای مسلح با ارسال عکس هایشان شرکت کردند.

تحریریه روزنامه گارد ملی روسیه روز جمعه نوشت: بنا به نتایج رأی گیری عمومی، پلیسی به نام آنا خرامتسووا از مدیریت گارد ملی از استان سِوِردْلوفسک ناحیه فدرال اورال، لقب زیباترین عضو گارد ملی را به دست آورد و این در حالی است که 57 هزار تن به او رأی دادند.

این مسابقه که داوطلبان و کارمندان گارد ملی از همه مناطق روسیه شرکت داشتند در دو مرحله انجام شد: در مرحله اول از شرکت کنندگان خواسته شد تا درباره تجارب و دستاوردهای کاری شان به شکل جذابی صحبت کنند و تصاویر و کلیپ های خلاقانه و ترکیبی از علاقه مندی هایشان را به مسابقه بفرستند. در مرحله دوم سایت رسمی گارد ملی، موارد ارسالی را منتشر و در طول چند ماه رأی گیری اینترنتی صورت گرفت.

مدیریت گارد ملی گفت: علاوه بر عکس آنا، عکس های 12 تن از شرکت کنندگان که به فینال راه یافته اند نیز در تقویم سالانه گارد ملی 2020 منتشر خواهد شد.






http://www.banounews.ir/fa/News/153222/ملکه-زیبایی-به-سمت-گارد-ملی-روسیه-انتخاب-شد-(-تصاویر)
بستن   چاپ