آریا بانو
برای شیک پوش بودن در بارداری چه کنم؟
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 12:01:15
آریا بانو -
برای شیک پوش بودن در بارداری چه کنم؟
١٠٥
٠
اوما / در دوران بارداری بعضی از خانمها چنان در این دوران غرق میشودند که خودشان را فراموش میکنند.باید به این توجه کنید که دوران بارداری یکی از ماندگارترین دوران زندگی هر مادر است.در خانه با آن شکم برآمده باید چنان جذابیتی برای همسرتان داشته باشید که وقتی شما را میبیند هم از خود شما و هم از بارداریتان لذت ببرد. در مجلسی حضور پیدا میکنید وقتی شیک و تمیز حاضر شوید مردم با چنان ذوقی برای خودتان و حاملگیتان به سمتتان می آیند که قابل وصف نیست...
وقتی صحبت ازلباس بارداری میشود باید علاوه بر راحتی به شیک بودن آن نیز توجه کرد اما گذشته از این ها بایدبدانید مثلا درهفته نهم چه لباسی رابپوشید و با پوشیدن لباس مثلا هفته ی چهاردهم تیپ و ظاهر خودرا خراب نکنید.بدانید دردوماه نخست بارداری چه لباسی بپوشید که انحنای شکم شما را نشان ندهد.
سه ماه اول
بسیاری از زنان دوست ندارند تا پیش ازدوماهگی دیگران متوجه بارداری آنها شوند.بنابراین بهتراست لباسهای خیلی تنگ وچسبان را کنار بگذارید و لباسهایی بپوشید که روی شکم را میپوشانند مثلا تونیکهای بلند و دامنهایی که دربالا تنگ و گشاد هستند. پیراهن ، تی شرت های پوشیده، تاپ های بلوزدار یا بلوزهایی که کمربند دارند پارچه لباس شل روی شکم شمامی افتد اما کمربند باعث میشود لباس خوش دوخت تربه نظربرسد و خیلی گشاد و آویزان نباشد با این نوع بلوزها میتوانید شلوار جین بوت کات بپوشید تابسیار شیک دیده شوید.
عدم آمادگی برای پوشیدن لباسهای بارداری
شاید شکم خانم باردار بقدری بزرگ شده باشد که لباسهای قبل از بارداری نیز دیگراندازه اش نیستند.کمربندهای کشی هم چون باندهای مخصوص بارداری خریداری کنید که بالای شلوار بسته میشوند وهیچ گونه دکمه یا زیپی هم ندارند این باند باعث میشود شلوار جین بدون دکمه بالابماند. درشرایط اضطراری میتوانید از باندهای کشی استفاده کنید و آن را سوراخ دکمه بپیچانید تا همان کارمشابه را انجام دهد.
مشکل چاق شدن
تصورمیکنید چاق تپل به نظر میرسید اماهنوز برای این نگرانیها زود است در این مرحله کمی چاق میشوید ولی انقدر نیست که باعث ناراحتی شود.برای اینکه اعتماد به نفس خودرا ازدست ندهید بهتراست پوشیدن لباسهای تنگ دست برداریدهمچنین ازپوشیدن بالا تنه های پرچین نیزخوداری کنید. به دنبال تاپ هایی باشیدکه هم چنان شمارا روی فرم نشان میدهند.تونیک انتخاب مناسبی است چون شانه و بازوهای شما را میپوشاند و باعث میشود اضافه وزنتان کمتر دیده شود.
سه ماه دوم
با کمترین هزینه دراین دوران هرماه وزن و سایز شما تغییرمیکند و مسلما تمایلی ندارید هرماه برای خرید لباس جدید هزینه کنید.برای برطرف کردن این مشکل باید روی خرید مواردی هزینه کنید که با رشد شما قابل تغییر باشند باید به دنبال جزئیاتی هم چون دکمه یابندهای جمع کننده درکنارباشید تا باکمک آنها لباسهای خود را به اندازه ی شکمتان بزرگ کنید.
شما باید در این دوران لباسی بپوشید که درطول هفته خوب کار کند و راحت نیزباشد. روی مانتوهای خود لباس ردا مانند سبکی بپوشید که شکم شما را بپوشاند.این نوع لباسها حتی برای تعطیلات آخرهفته و گردش با دوستان نیزمناسب است.اگراین لباسها کمربند دارند حواستان باشد که کجا آنرا گره میزنید.برای شلوار نیز میتوانید از شلوار جین بوت کات استفاده کنید.که درقسمت کمرکشی هستند.انتخاب رنگ تیره کمک میکند تاهم در محیط کار و هم درمحیط های اجتماعی دیگر بتوانید آنرا بپوشید و شیک بنظر برسید.
سه ماه سوم
کارکردن درماه های آخر
دراین دوران احساس میکنید بسیاربزرگ شده اید و به هیچ وجه راحت نیستید. دکمه ها، زیپ ها و حتی کمربند برای شما نوعی شکنجه به حساب میایند. برای خلاص شدن ازهمه ی آنها پیراهن های ماکسی بلند تا قوزک پا بپوشید حتی میتوانید از دامن ها و تونیکهای بلند نیز استفاده کنید.
در این دوران احتمالا به لباسهای تک رنگ مثل مشکی توسی و…علاقه مند میشوید زیرا تصور میکنید راحت تر هستند. اما باید مراقب ظاهر خود باشید و از رنگهای شاد و کرم استفاده و برای سر حال ترشدن خودتان هم که شده از زیورالات استفاده کنید مثلا هرچه شکم شما بزرگتر میشود گوشواره های بزرگتری بیندازید.رنگ دستبند و گوشواره ی خود را با لباسهایتان ست کنید.
همه ی اینها باعث بهترشدن روحیه ی شما درماه های اخر میشوند.
روزهای پایانی
از لباسهای خود خسته شده اید و میدانید این آخرین ماه بارداری شماست و نباید لباسی بخرید.اگرخیلی دوست دارید خرید بروید و برای خودتان لباس نو بخرید به سراغ چیزهایی بروید که پس از زایمان هم برایتان قابل استفاده باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/152249/برای-شیک-پوش-بودن-در-بارداری-چه-کنم؟
بستن   چاپ