آریا بانو
چگونه از روغن زیتون برای زیبایی استفاده کنیم
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 12:57:53
آریا بانو -
چگونه از روغن زیتون برای زیبایی استفاده کنیم
١٠٩
٠
چگونه / علاوه بر مصارف پخت و پز، روغن زیتون را می توان برای زیبایی هم مورد استفاده قرار داد. درمان های خانگی ای که از روغن زیتون در آنها استفاده می شود متعدد هستند و شما می توانید انواع این درمان ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. همچنین اگر نمی خواهید خودتان در خانه مخلوط درست کنید، می توانید محصولات زیبایی حاوی روغن زیتون را خریداری کنید.
1
از روغن زیتون به جای خمیر ریش استفاده کنید. روغن، ریش یا موها را نرم کرده و باعث می شود اصلاح نرمی داشته باشید. مردانی که پوست حساسی دارند هم می توانند از روغن زیتون برای روی ریش هایشان استفاده کنند.
2
ناخن هایتان را در روغن زیتون بخیسانید تا کوتیکول های کناره ناخن تان نرم و ناخن های شکننده تان تقویت شود. روغن همچنین کمک می کند که دست های خشکی زده تان نرم شود. فقط هنگام شب مقداری روغن زیتون را روی دست هایتان بمالید و با یک دستکش کتان بخوابید.
3
با مالیدن روغن زیتون روی مناطق خشک بدن تان، این نواحی را مرطوب کنید. می توانید مقدار کمی از آن را برای روی لب های خشکی زده تان، پاهای خشک تان یا هر جای دیگری که می خواهید مرطوب شود، استفاده کنید. روغن زیتون همچنین می تواند در حمام – برای کمک به نرم شدن پوست – استفاده شود. روغن زیتون را با روغن های ضروری دیگر- مانند اسطوخودوس – برای یک درمان وِیژه مخلوط کنید.
4
آرایش تان را با استفاده از مقدار کمی روغن زیتون که روی یک گلوله پنبه ریخته اید پاک کنید. حتی ریمل تان هم از این طریق به راحتی پاک می شود. روغن زیتون، آرایش تان را به خوبیِ پاک کننده های بسیاری از برندهای تجاری پاک می کند.
5
برای رفع مشکلات مو، -مانندشکننده بودن موها- آنها را با روغن زیتون شستشو دهید. برای ضخیم شدن موها، آنها را در 1/2 فنجان روغن زیتون بخیسانید و به مدت 30 دقیقه حوله ای را دور سرتان بپیچانید. برای کمک به موهای شکننده یا آسیب دیده، 1/2 فنجان روغن زیتون را با یک تخم مرغ مخلوط کنید و این محلول را به موهایتان بزیند. سپس روی موهایتان یک کلاه پلاستیکی گذاشته و بگذارید به مدت 30 تا 45 دقیقه روی موهایتان بماند. به صورت هفتگی یا ماهیانه از این درمان استفاده کنید تا وضعیت موهایتان بهبود پیدا کند.
نکات و هشدارها
اگر قصد دارید از روغن زیتون برای زیبایی استفاده کنید، از بهترین نوع و کیفیت آن استفاده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/151954/چگونه-از-روغن-زیتون-برای-زیبایی-استفاده-کنیم
بستن   چاپ