آریا بانو
آموزش تهیه لایه بردار شکر و روغن زیتون
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 18:45:13
آریا بانو -
آموزش تهیه لایه بردار شکر و روغن زیتون
٠
٠
ایده شات / پوست بزرگترین ارگان بدن است که دائما تمایل دارد سلول های مرده خود را از دست بدهد. به دنبال آن، سلول های جدید و زنده از لایه های پایینی به تجدید مداوم پوست کمک می کنند. با تجدید سلول های پوستی، پوست ظاهری جوان تر، نرم تر، صاف تر و درخشنده تر خواهد داشت. با افزایش سن چرخه طبیعی این روند کند می گردد به طوریکه سلول های مرده پوستی روی لایه های بیرونی پوست تجمع می یابند. و حمام کردن و دوش گرفتن به تنهایی نمی توانند به از بین بردن لایه مرده پوست کمک کنند.
استفاده هفتگی از لایه بردار ها، از موثرترین راه هایی است که در تجدید سلول های پوستی نقش مثبتی داشته، و برای هر نوع پوستی ضرورت دارد.
مواد اولیه طبیعی بسیاری در آشپزخانه شما وجود دارد که می توانید از آن ها برای لایه برداری پوست خود استفاده کنید. با شناخت این مواد، بدون استفاده از محصولات شیمیایی می توانید پوستی تازه و روشن تر داشته باشید. ترکیبی از شکر و روغن زیتون، یک اسکراب عالی برای انواع پوست هاست. زیرا ذرات شکر در حذف سلول های مرده تاثیر گذار بوده و روغن زیتون نقش یک مرطوب کننده عالی برای پوست را ایفا می کند. از این لایه بردار می توان برای همه قسمت های بدن استفاده کرد، حتی لب ها.
چه جوری درست میشه:
½ فنجان (پیمانه) شکر ریز را با 2 تا 3 قاشق چای خوری روغن زیتون به خوبی مخلوط کنید.
2 تا 3 قاشق عسل و کمی آب لیمو به مخلوط اضافه نمایید.
این مخلوط را روی پوست خود قرار داده و برای چند دقیقه سطح پوست را با حرکت های دورانی از مخلوط تهیه شده بپوشانید.
پوست را با آب ولرم بشویید و به آرامی خشک کنید.
از این مخلوط لایه بردار می توانید 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/151419/آموزش-تهیه-لایه-بردار-شکر-و-روغن-زیتون
بستن   چاپ