آریا بانو
فهرست نهایی تیم فوتبال دختران ایران اعلام شد
شنبه 31 فروردين 1398 - 18:07:30
آریا بانو - تهران- اسامی 23 بازیکن تیم فوتبال دختران ایران برای حضور در مرحله دوم انتخابی رقابت های قهرمانی آسیا، اعلام شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، دور دوم مسابقات انتخابی فوتبال زیر 19 سال دختران آسیا از ششم اردیبهشت ماه آغاز می شود و تیم ملی فوتبال جوانان زنان در گروه B با تیم های کره جنوبی، ویتنام و لبنان رقابت می کند.
برهمین اساس «کتایون خسرویار» سرمربی تیم جوانان کشورمان، اسامی 23 بازیکن اعزامی به مسابقات را اعلام کرد.
مرضیه فیضی، فاطمه شبان، گلنوش خسروی و زهرا غریب زاده از اصفهان، فاطمه مخدومی و سمیرا محمودپور از کردستان، سیده هانیه خداپرستی و فاطمه امیری از فارس، سیده مهدیه محمودی نیا از کهگیلویه و بویراحمد و مارال ترکمان از البرز، زهرا خدابخشی و کیمیا رحیمی نیا از مازندران، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، ثنا صادقی از کرمانشاه، هلیا پیل تن از خراسان رضوی، زینب عباسپور از تهران، مریم سروری از کرمان، نگین زندی و رقیه جلال نسب از خوزستان، زهرا معصومی از گیلان، ویدا رعیت پرور، کیمیا رعیت پرور و ملیکا محمدی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.
تیم دختران زیر 19 سال ایران در نخستین دیدار خود، روز ششم اردیبهشت ماه به مصاف ویتنام می رود.
دختران فوتبال ایران در ادامه این رقابت ها، هشتم اردیبهشت با کره جنوبی و 10 اردیبهشت با لبنان مصاف می دهند.
مرحله نهایی مسابقات فوتبال دختران آسیا، آبان ماه 98 برگزار می شود.
تیم های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات حضور می یابند.
ورزشی**9128**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/151202/فهرست-نهایی-تیم-فوتبال-دختران-ایران-اعلام-شد
بستن   چاپ