آریا بانو
پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته سربازان گمنام
شنبه 31 فروردين 1398 - 14:31:46
منطقه آزاد کیش
آریا بانو -

بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت مهمترین عامل حفظ وتقویت نشاط درجامعه است و تلاش قابل تقدیر سربازان وزارت اطلاعات که بی توقع و مخلصانه به هموطنان خدمت می کنند یکی از مهمترین شاخصه های ارتقاء سطح امنیت میهن عزیزمان است .
مهم تر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و آرامش و امنیت جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی همین سربازان گمنامی است که پیوسته در جهاد فی سبیل الله هستند.
وزارت اطلاعات با هدف حفظ امنیت داخلی و توسعه امنیت در جهت بسط گسترش منافع ملی با نگاه برون مرزی ایجاد شده و اعتقاد کارکنان خدوم این مجموعه به آموزه های انسانی و دینی و استحکام و روزآمدی این دستگاه اطلاعاتی حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه های بیشمار دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون را تضمین کرده است.
اینک با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام به خانواده بزرگ وزارت اطلاعات، تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای مخلص این مجموعه را ارج می نهیم. امید که به لطف خداوند سبحان، و خدمات ارزشمند کارکنان مومن و متعهد وزارت اطلاعات، شاهد حفظ و ارتقاء امنیت پایدار کشور و آرامش و نشاط بیشترهموطنان باشیم .
غلامحسین مظفری
مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان

http://www.banounews.ir/fa/News/151132/پیام-مدیر-عامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-به-مناسبت-هفته-سربازان-گمنام
بستن   چاپ