آریا بانو
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان:
دختران ایران زمین به دنبال موفقیت هستند
شنبه 17 فروردين 1398 - 10:17:22
آریا بانو - تهران- نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان گفت: من معتقدم دختران ایران زمین برای افتخار آفرینی تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

به گزارش ایرنا؛ «لیلا صوفی زاده» اظهار داشت: ملی پوشان فوتبال بانوان مدت هاست که در اردوهای تدارکاتی به سر می برند و در گرما و سرما تمرینات فشرده و مستمر خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.
وی افزود:بانوان ایران می خواهند در یکی از مهمترین رقابتهای دنیا که مرحله دوم انتخابی بازیهای المپیک 2020 است، عملکردی موفق داشته باشند.
صوفی زاه تصریح کرد:فدراسیون فوتبال به طور ویژه حمایتهای مختلفی را از تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان داشته تا این تیم ها بتوانند افتخار آفرین باشند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در پایان گفت:من معتقدم دختران ایران زمین برای افتخار آفرینی تمام تلاش خود را به کار می گیرند. از شما بخاطر حمایت و حضورتان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال تشکر می کنم و همانطور که گفتید این دختران بدون اهمیت دادن به نگاه جنسیتی برای موفقیت تلاش می کنند.
همچنین «محمد علی سبحانی» سفیر ایران در قطر که در اردوی تیم ملی بانوان حاضر شده بود خطاب آن ها گفت: اولین بار است در جمع یک تیم ملی فوتبال بانوان قرار دارم و در کشور خارجی برای حضور در تورنمنت مهم المپیک تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم.
وی ادامه داد: قدرت این را داریم که بدون نگاه جنسیتی ، قهرمانی ها ، فداکاری ها، موفقیت های سطح بالا داشته باشیم. با توجه به فعالیت علمی که دارم، در سطح علمی در داخل کشور بالاترین افتخارات را بانوان ایرانی داشته اند و این امر یک موفقیت بسیار چشمگیری است و این نشان می دهد که مسیری که انتخاب کرده ایم درست بوده و درست حرکت می کنیم و موفق هستیم.
سبحانی افزود: حضور شما عزیزان در مرحله دوم مقدماتی المپیک تبریک ویژه و بزرگ دارد و اینکه توانستید ثابت کنید در هر شرایطی می توانید حضوری جدی داشته و افتخار آفرین باشید، نشان از تلاش و پشتکار شما عزیزان است.
سفیر ایران در قطر در پایان گفت: خواهش می کنم با تمام وجود بجنگید و افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی کسب کنید و پرچم با قدرت و با عظمت ایران را به اهتزاز در آورید. منتظر شنیدن خبرهای خوب و افتخار آفرینی شما عزیزان هستم و از خدا می خواهم که در این مسیر سخت شما را همراهی کند.
ورزشی**م.ت**1535

http://www.banounews.ir/fa/News/148134/دختران-ایران-زمین-به-دنبال-موفقیت-هستند
بستن   چاپ