آریا بانو
چرا در بهار باید کرم پودرمان را عوض کنیم؟
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 13:56:16
آریا بانو -
چرا در بهار باید کرم پودرمان را عوض کنیم؟
١٦٣
٠
زیباشو / هیچ چیزی زیباتر از یک فصل جدید نیست، چون می توانید به راحتی لباس های جدید و حتی لوازم آرایشی جدید بخرید! همان طور که لباس های زمستانی را از کمدتان بر میدارید، باید همین کار را در آرایش کردنتان نیز انجام دهید، به خصوص در مورد کرم پودر! در حالی که یک فونداسیون صورت آبرسان با کاور کنندگی بالا برای زمستان مناسب است، در بهار موضوع کاملا فرق می کند، اما چگونه؟ بدین منظور از توصیه های یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیویورکی به نام خانم اشلی ربکا ( Ashley Rebecca ) کمک گرفته شده است که با نکاتی حرفه ای به شما کمک می کند که از چه فونداسیونی و چگونه، برای پوست صورتتان در فصل بهار استفاده کنید. با آخرین خبر همراه باشید!
انتخاب کرم پودر مناسب و سبک
عوض کردن کرم مرطوب کننده و کرم پودر در فصل بهار، یکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی تر و تازه و شاداب است. یکی از بهترین راه ها استفاده از کرم پودری سبک برای داشتن صورتی بشاش و درخشان است که به پوست زیبایی طبیعی می دهد. از آن جایی که هوا گرم تر می شود از فونداسیون سبک استفاده کنید اما حتما قبل از آن کرم ضدآفتاب مناسبی را بزنید.
ترکیب کردن کرم پودر با هایلایتر
اگر نمی خواهید کرم پودر مورد علاقه ی زمستانی تان را عوض کنید، می توانید مقدار اندکی از آن را با یک سرم یا مرطوب کننده ی سبک ترکیب کنید که هم حالت پوشش دهی خود را حفظ کند و هم حالت بهاری داشته باشد. می توانید از اندکی هایلایتر مایع نیز در ترکیب آن استفاده کنیدکه درخششی جذاب به صورتتان بدهد. البته به یاد داشته باشید که انتخاب هایلایتر نیز به تناژ پوستتان بستگی دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/144667/چرا-در-بهار-باید-کرم-پودرمان-را-عوض-کنیم؟
بستن   چاپ