آریا بانو
طراحی عروسک باربی شبیه به یک زن ایرانی-آمریکایی!
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 1:15:23 AM
آریا بانو -

زیبامون / یارا شهیدی یکی از بازیگران معروف هالیوود هست که ریشه ای ایرانی و آمریکایی داره که به تازگی عروسک باربی مخصوص به او طراحی و تولید شده است. با یارا شهیدی بیشتر آشنا شوید! بازیگران و هنرمندان ایرانی تبار بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که فعالیت خودشون رو در خارج از ایران شروع کرده و موفقیت های بسیار زیادی رو کسب کرده اند. یارا شهیدی یکی از این بازیگران جوان و موفقی هست که به تازگی کمپانی عروسک باربی، عروسک جدیدی رو با الگو گرفتن از چهره یارا شهیدی طراحی و تولید کرده است.
بیوگرافی یارا شهیدی
یارا شهیدی (Yara Shahidi) در تاریخ 10 فوریه سال 2000 ( 21 بهمن 1378) در ایالت مینه سوتان ایالات متحده به دنیا آمده است. پدر او ایرانی (افشین شهیدی) و مادرش (کری سالتر شهیدی) اصالتی آمریکایی - آفریقایی هست.
خانواده یارا شهیدی
یارا فعالیت هنری خودش رو از سن 6 سالگی و با حضور در تلوزیون و تبلیغات چاپی برای شرکتهای بزرگی مانند مک دونالد، رالف لارن، دیزنی و ... آغاز کرد. او اولین فعالیت بازیگری خودش رو در سال 2009 و در فیلم (Imagine That - آن را تصور کن) و در همین فیلم موفق به دریافت بهترین جایزه بازیگر و هنرمند جوان رو دریافت کرد. او توانسته در سن پانزده سالگی، جایزه بهترین بازگیر زن سریال های کمدی رو از NAACP Image دریافت کنه.
از فیلم هایی که یارا شهیدی در اون نقش آفرینی کرده است میشه به فیلم Salt، Unthinkable، Rip City، Butter، و Alex Cross اشاره کرد. یارا شهیدی به ایرانی بودن خودش افتخار میکنه و در هر فرصتی که براش پیش میاد سعی داره تا فرهنگ، زبان، غذاهای ایرانی و ... رو یاد بگیره.
عروسک باربی طراحی شده برای یارا شهیدی
کمپانی تولید کننده عروسک های باربی تقریبا از 2015 برنامه ای برای تولید عروسک باربی با الهام از زنان و دخترانه موفق در زمینه های مختلف داشته و تا کنون هم عروسک هایی رو مخصوص چند سلبریتی معروف ساخته هست.
باربی در جشن 60 سالگی خود به مناسبت روز جهانی زن، عروسک هایی رو که مخصوص 20 کشور مختلف جهان بود رونمایی کرد. عروسک باربی ای که شبیه به یارا شهیدی طراحی شده بود به عنوان نماینده آمریکا بود و تی شرتی سفید بر تن داشت که روی ان کلمه VOTE (رای) نوشته شده است. عروسک باربی که شبیه به یارا شهیدی طراحی شده هست رو به اسم Yarbie نام گذاری کرده اند!

http://www.banounews.ir/fa/News/137143/طراحی-عروسک-باربی-شبیه-به-یک-زن-ایرانی-آمریکایی!
بستن   چاپ