آریا بانو
سرانجام سه شنبه سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان مشخص می شود
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 21:16:08
آریا بانو - تهران - با اعلام فریده شجاعی نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال قرار است جلسه کمیته فنی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی پنج نفره زنان، سه شنبه برگزار شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدتی است که نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود قرار است سرمربی تیم ملی از سوی کمیته فنی معرفی شود و حتی در این مدت نام اصلی ترین گزینه نیز مطرح شده بود اما در یک ماه گذشته این جلسه برگزار نمی شد تا جایی که برخی اعلام کردند برنامه های تیم ملی به سال آینده موکول می شود. اما شجاعی امروز اعلام کرد که قرار است جلسه کمیته فنی سه شنبه برگزار شود.
برهمین اساس قرار است که گزینه های هدایت تیم ملی پنج نفره بزرگسالان در این جلسه بررسی و در نهایت سرمربی تیم ملی بعد از یک سال از آغاز فعالیت فدراسیون جدید معرفی شود.
پیش از این اعلام شد که شایسته متشرعی یکی از مربیان ایرانی که این روزها در آمریکا فعالیت می کند گزینه اصلی هدایت تیم ملی است اما در نهایت کمیته فنی باید سرمربی را انتخاب کند.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، مسعود قاسمی مدیر تیم های ملی، فریده شجاعی نائب رئیس بانوان، عباس مرشدی، اسدالله کبیر و محمد مهدی ایزدپناه از پیشکسوتان بسکتبال، اعضای کمیته فنی فدراسیون را تشکیل می دهند.
ورزشی**ع-ح**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/136322/سرانجام-سه-شنبه-سرمربی-تیم-ملی-بسکتبال-زنان-مشخص-می-شود
بستن   چاپ