آریا بانو
اعضای جدید هیات امنای بیمارستان کیش معرفی شدند
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 17:58:07
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - دکتر مظفری، هم افزایی، تقویت فضای تعاملی و استفاده بهینه از ظرفیت های کیش در جهت توسعه گردشگری سلامت را از اولویت های کاری هیات امنای بیمارستان کیش برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که صبح چهارشنبه 15 اسفند در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد دکتر مسعود توفیقی، دکترمصطفی نادعلی نژاد و دکتر مهدی درخشان به عنوان اعضای جدید هیات امنای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش معرفی شدند.
همچنین دکتر مصطفی نادعلی نژاد به عنوان سرپرست جدید بیمارستان کیش معرفی شد.
در این مراسم از دکتر سعید پورعلی و دکتر رضانیا اعضای سابق هیات امنا و امیر امیرکیانی سرپرست پیشین بیمارستان کیش قدردانی شد.
دکتر مظفری در این نشست با اشاره به اینکه جزیره کیش یکی از ارزشمند ترین ظرفیت های کشور در حوزه گردشگری سلامت است تاکید کرد: با بهره گیری کارشناسانه از زیر ساخت های فراهم شده در کیش، ظرفیت های نهفته در این منطقه فعلیت یافته و امکان کسب درآمد و ارتقاء وجه جزیره کیش در سطح ملی و بین المللی میسر می شود.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه وضعیت کنونی حوزه بهداشت و درمان در این جزیره مطلوب است اما هنوز با استانداردها و شرایط ایده آل فاصله دارد اظهار داشت: هرگز نباید به شرایط موجود قانع باشیم بلکه باید برای ارتقاء وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی تلاش کرده واز نیروهای متخصص و کارآمدی که تمایل به همکاری در این زمینه دارند بهره مند شویم.
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش این ظرفیت را دارد که پاسخگوی بسیاری از نیازهای داخلی کشور باشد افزود: این نگاه ملی وظیفه دست اندرکاران حوزه سلامت کیش را سنگین تر می کند چرا که باید با این نگاه که جزیره کیش متعلق به همه هموطنان است در ارتقاءسطح کمی و کیفی خدمات درمانی و توسعه گردشگری سلامت بکوشند.
دکتر مظفری با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی بسیاری از افراد متخصص برای همکاری با بیمارستان کیش و جذب گردشگران سلامت از کشورهای منطقه و دیگر همسایگان گفت: بدون شک هیات امنای بیمارستان با هم افزایی، تقویت فضای تعاملی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در جهت تقویت کمی و کیفی عملکرد بیمارستان و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان و گردشگران خارجی تلاش می کنند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از ایجاد گروه های خیرین، داوطلبان و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه سلامت متشکل از بومیان و علاقمندان به توسعه کیش برای همکاری با هیات امنای بیمارستان کیش در آینده نزدیک خبر داد.
بر اساس این گزارش دکتر سعید پور علی رییس پیشین هیات امنای بیمارستان کیش نیز با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی و تقویت فعالیت ها در حوزه درمان و زمینه سازی برای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در کیش گفت: حسن شهرت متخصصان و پزشکان ایرانی و اعتمادی که به خدمات درمانی کشور ما در منطقه و آسیای میانه ایجاد شده است و هزینه پایین خدمات درمانی در ایران مزیت های رقابتی برای جذب بیشتر گردشگران سلامت است.
وی افزود: این مزیت ها در کنار طبیعت زیبا و بکر جزیره کیش با امکانات مناسب اقامتی، تفریحی و خدمات استاندارد درمانی در بیمارستان این منطقه فرصت بسیار ارزشمندی را فراهم کرده است تا درآمدهای ارزی کشور را از گردشگری سلامت افزایش دهیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران از خدمات درمانی و بهداشتی در بیمارستان کیش افزود: اینک شرایط مطلوبی فراهم شده تا برای سرعت بخشیدن به روند ارتقاء کیفی خدمات و توسعه گردشگری سلامت بکوشیم.
دکتر مسعود توفیقی عضو جدید هیات امنای بیمارستان کیش نیز با اشاره به اینکه برای جذب گردشگران بین المللی در حوزه سلامت، بهره گیری از روش های نوین بازاریابی الکترونیکی و فاخر سازی تولید محتوا در تبلیغات رسانه ای ضروری است افزود: تبدیل کیش به مقصد مطلوب بازنشستگان و سالمندان و همچنین مرکز برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی دستاورد های خوبی است که با ارتقاء خدمات درمانی در بیمارستان کیش محقق شده و علاوه بر درآمدزایی برای این مرکز درمانی، رشد اقتصادی منطقه را هم به دنبال خواهد داشت.
لازم به ذکر است جزیره کیش که با حدود 92 کیلومتر مربع و جمعیت 37 هزار نفری، سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر است، در سال های اخیر با توسعه تجهیزات و امکانات بیمارستانی و ایجاد کلینک های تخصصی و کادر درمانی متخصص مقیم و پروازی در زمینه توسعه گردشگری سلامت، تلاشی موفق و موثر داشته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/134717/اعضای-جدید-هیات-امنای-بیمارستان-کیش-معرفی-شدند
بستن   چاپ