آریا بانو
چالش دخترانه امروز؛ یادداشت های قدردانی
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 17:26:51
آریا بانو -
چالش دخترانه امروز؛ یادداشت های قدردانی 2
٣٨٠
٠
رنگی رنگی / اینکه آدم بلد باشه از دیگران تشکر کنه یک موهبت محسوب میشه، اگر شما خیلی راحت برای کارهای کوچیک یا بزرگ دیگران ازشون تشکر میکنین قطعا نشون دهنده ی قلب مهربونتون هست. رنگی رنگی بهتون پیشنهاد میده امروز برای تک تک آدم هایی که در روز باهاشون ارتباط دارین یه یادداشت تشکر و قدردانی بنویسین و اون رو همراه با کلی حس خوب به اون شخص بدین.
از عزیزانتون در خانواده و یا دوستان شروع کنین و بعد از اون کسایی که ممکنه امروز برای اولین بار ببینین، مثلا یه تشکر بابت لبخند زیبای روی صورت بنویسین و اون رو به اولین نفری که در مترو یا اتوبوس دیدین در حال خودشه و لبخند به لب داره بدین :)
اینجوری امروز شما کلی حال خوب و لبخند بین اطرافیانتون پخش میکنین. کسانی که یادداشت رو میگیرن و با تعجب تای کاغذ رو باز میکنن و بعد میبینن شما حواستون به جزییات حتی کوچیک هم هست و بابتش ازشون تشکر و قدردانی کردین.
شاید این کار شما تلنگری بشه برای دیگران، اینکه مثلا کار خوبشون بدون جواب نمیمونه و در این دنیا یک نفر هست که بابتش ازشون تشکر کنه، یا اینکه مثلا تلنگری میشه که اون ها هم فردا همین حال خوب رو به عزیزانشون و دوستانشون هدیه بدن.
در واقع میتونیم بگیم شما دو تا راه برای ادامه ی زندگیتون دارید.
اول اینکه یه جا بشینین و از عالم و آدم توقع کارهای متنوع داشته باشین و همیشه غر بزنین و در نهایت هم هیچ کس کاری رو با رغبت براتون انجام نده؛
دوم اینکه همیشه لبخند بزنین و بابت کارهای کوچیک و بزرگ دیگران که حتی وظیفشون هست ازشون تشکر کنین و در نهایت دیگران با جون و دل براتون کار انجام بدن.
انتخاب با خودتونه، کدوم راه رو بیشتر دوست دارین؟

http://www.banounews.ir/fa/News/133817/چالش-دخترانه-امروز؛-یادداشت-های-قدردانی
بستن   چاپ