آریا بانو
بهزاد عبدی: استفاده نادرست از برنامه‌هاى کامپیوترى باعث نزول سطح موسیقى فیلم شده است / تور اروپایی گروه خنیاگران مهر
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 13:34:47
آریا بانو - آهنگساز و رهبر ارکستر میگوید متاسفانه استفاده بسیار نادرست از برنامه‌هاى کامپیوترى و ارزان تمام شدن موسیقى براى تهیه‌کننده باعث شده است سطح موسیقى فیلم بسیار نزول کند.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهزاد عبدی آهنگساز و رهبر ارکستر خنیاگران مهر در خصوص فعالیت‌های خود به هنرآنلاین توضیح داد: سه‌شنبه شب در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتیم که استقبال خوبی هم از اجرا صورت گرفت.
او ادامه داد: من از اجرای بچه‌ها راضی بودم، البته مخاطب میزان رضایت خود را اعلام می‌کند و به نظرم همیشه نظر او مهم است. در این اجرا قطعات "تک سوار"، "در محاصره"، "شورج بار" که همگی جزو ساخته‌های خودم هستند برای ارکستر بازتنظیم شدند.
عبدی اضافه کرد: در هفته‌های آتی برای برگزاری تور راهی اروپا خواهیم شد و در آلمان، سوئد و فرانسه کنسرت‌های مختلفی را با خنیاگران مهر برگزار می‌کنیم. در صورت قطعی شدن برنامه جزئیات بیشتر را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
این آهنگساز همچنین گفت: این روزها متاسفانه استفاده بسیار نادرست از برنامه‌هاى کامپیوترى و ارزان تمام شدن موسیقى براى تهیه کننده باعث شده است تا سطح موسیقى فیلم بسیار نزول کند و موسیقى‌هایى مد شود که صاحبان آن گاهى از دانستن اصول اولیه موسیقى هم بى‌بهره‌اند. با سپردن موسیقى فیلم به آهنگسازان ارزشمندى که تعدادشان کم هم نیست و حمایت از آن‌ها در ساخت و ضبط و … اتفاقات خوبى خواهد افتاد و سطح شنیدارى مخاطب موسیقى فیلم در حد قابل توجهى رشد خواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/128652/بهزاد-عبدی--استفاده-نادرست-از-برنامه‌هاى-کامپیوترى-باعث-نزول-سطح-موسیقى-فیلم-شده-است---تور-اروپایی-گروه-خنیاگران-مهر
بستن   چاپ