آریا بانو
تبریک تولد آیین جعفری برای پسر عموی بازیگرش علیرضا جعفری / پ ن : پسر هاشم آقا در سریال متهم گریخت 30 ساله شد
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 11:09:09
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - امیر جعفری بازیگر پر کار و موفق این روزهای شبکه خانگی و سینما خانواده ای هنرمند دارد. همسرش ریما رامین فر بازیگر نقش همای سریال پایتخت است و علیرضا جعفری بازیگر مهمان مامان هم پسر برادرش است.

سریال موفق متهم گریخت یکی از سریال های علیرضا بوده است او در سینما هم با هنرمندانی همچون گلاب ادینه و الناز شاکر دوست در فیلم های مهمان مامان و بی وفا همبازی بوده است. این هنرمند 30 ساله شد. تبریک آیین جعفری برای تولد علیرضا جعفری پسر عموی بازیگرش را در پرشین وی ببینید.
تولد علیرضا جعفری
پسر امیر جعفری نوشت:
هم خون تولدت مبارک (اسطوره)
تولد پسر هاشم آقا و سرور در متهم گریخت

آریا بانو

تولد پسر هاشم آقا و سرور در متهم گریخت
بازیگر فیلم سینمایی مهمان مامان

آریا بانو

بازیگر فیلم سینمایی مهمان مامان در کنار عمو و پسر عمویش

آریا بانو

تولد 30 سالگی سعید متهم گریخت
بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 اردیبهشت 1372 در تهران است. وی با نقش آفرینی در فیلم تلویزیونی دیوار، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری فیلم کسب کرد.
علیرضا جعفری از جمله بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌اند. وی از 5 تا 15 سالگی در 30 سریال و فیلم نقش‌ های مختلفی را بازی کرد. از جمله آثار علیرضا جعفری می‌ توان به جنگل آسفالت، نوبت لیلی، مهمان مامان، خانه دیگری، لبه تاریکی و بی وفا اشاره کرد. وی در سریال سیاوش نیز به ایفای نقش پرداخته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/1184053/تبریک-تولد-آیین-جعفری-برای-پسر-عموی-بازیگرش-علیرضا-جعفری---پ-ن---پسر-هاشم-آقا-در-سریال-متهم-گریخت-30-ساله-شد
بستن   چاپ