آریا بانو
فراز امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 13:39:00
آریا بانو - ورزش 3 /مهاجم شمس آذر موفق شد چهارمین گل دوران فوتبالی‌اش را به استقلال بزند و البته این تیم مدعی است که یک ضربه پنالتی هم روی خطایی که مدافع حریف روی فراز امامعلی داشت، آنها می‌توانستند صاحب موقعیت گل تساوی شوند.
 فراز امامعلی که در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، به خوبی توانست در مسئولیتی که سعید دقیقی به وی محول کرده بود موفق عمل کند و زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت. او البته شانس این را داشت تا زمینه‌ساز گل تساوی تیمش در بازگشتی رویایی نیز لقب گیرد که در نهایت به آن نرسیدند.
فراز امامعلی درباره بازی مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: خب بازی سختی بود. استقلال از صدر عقب افتاده بود و با حمایت هوادارانش به دنبال کسب نتیجه و بازگشت دوباره به رتبه اول بود. ما قطعا روز خوب‌مان همانطور که آقای دقیقی و دیگر اعضای کادرفنی گفتند نبود. ما نمایش موفقی مقابل تمامی تیم‌های بالانشین داشتیم. در نهایت در دقایق کوتاهی توانستیم دو گل بزنیم و حتی شانس این را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم.
مهاجم شمس آذر با اشاره به وقفه بازی بعد از گل دوم این تیم گفت: من اسم آن را تجربه نمی‌گذارم. شما دقت کنید تیم ما حتی پیش از دریافت گل‌ها هم یک ثانیه اتلاف وقت نداشت. حتی دروازه‌بان ما در جو استادیوم آزادی هم خیلی زود بازی را به جریان می‌انداخت. دو گل به ثمر رساندیم و شانس این را داشتیم که گل تساوی را به ثمر برسانیم اما آن وقفه چند دقیقه‌ای... بهتر است درباره‌‎اش حرف نزنم. در فوتبال روز دنیا هم بازی تاخیری و حفظ نتیجه با مالکیت و نمایش فوتبالی به اجرا در می‌آید.
فراز امامعلی درباره گل دوم تیمش و شادی گلی که داشت گفت: من همان موقع توضیح دادم. هیچ بحث و کری‌ای با استقلال و هوادارانش نداشتم. در تیم ما با حضور آقای شهاب زندی و سعید دقیقی بحث اول همیشه احترام به رقباست.
مهاجم شمس آذر درباره صحنه برخورد ثانیه پایانی بازی و اعتقادی که به پنالتی داشت نیز گفت: اولا که نمی‌شود درباره داوری حرف زد. بعد هم که کارشناسان محترم درباره این صحنه نظر داده‌اند و خواهند داد. الان بگویم پنالتی بود یا نبود چه فایده‌ای دارد. امیدوارم اتفاقات بهتری در انتظار ما باشد.

آریا بانو

بازار

http://www.banounews.ir/fa/News/1182267/فراز-امامعلی--الان-بگوییم-پنالتی-بوده-یا-نبوده-چه-فایده-دارد
بستن   چاپ