آریا بانو
نگاهی به ویو زیبا و رویایی تراس خانه ستاره سادات قطبی با چشم انداز ابدی/ عصر جمعه و یک دعای ناب
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 11:06:06
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - شهرام شکیبا یکی از مجریان شناخته شده سیماست که ازدواجش با خانم ستاره سادات باعث شد این زوج موفق خانواده یا دوستداشتنی را کنار هم تشکیل دهند. او قبلا با یکی دیگر از مجریان خانم ازدواج کرده بود که نهایتا با داشتن یک فرزند پسر از هم جدا شدند.

مجری و بازیگر ایرانی که بعد از ازدواج با شهرام شکیبا شهرت زیادی به دست اورد مدت هاست که در پیج شخصی اش فعالیت می کند و با نمایش بخشی از زندگی خصوصی اش بسیار طرفدار پیدا کرده است. نگاهی به ویو زیبا و رویایی تراس خانه ستاره سادات قطبی با چشم انداز ابدی را در پرشین وی ببینید.
تراس خانه ستاره سادات قطبی
ویدئویی از تراس سرسبز ستاره سادات قطبی را مشاهده می کنید.
تراس خانه مجری سیما و همسرش

مجری تلویزیون و گوینده در سوم اسفند ماه 1365 در شهرستان نجف آباد، اصفهان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات و لیسانس رشته خبرنگاری می باشد.
ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

آریا بانو

خانه مجری سیما و همسرش
خانواده شهرام شکیبا

آریا بانو

خانواده شهرام شکیبا

http://www.banounews.ir/fa/News/1180176/نگاهی-به-ویو-زیبا-و-رویایی-تراس-خانه-ستاره-سادات-قطبی-با-چشم-انداز-ابدی--عصر-جمعه-و-یک-دعای-ناب
بستن   چاپ