آریا بانو
استایل شیک و گران‌قیمت شاهرخ استخری در بلژیک / بازیگر دلدادگان ثابت کرد که هنوز جذابیت گذشته را دارد
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 03:40:30
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - شاهرخ استخری, یکی از بازیگران باهوش سیماست که با قبول نقش های پسر های جوان و با دغدغه جوانان امروزی موفق شده است به عنوان یک بازیگر سریال های پربیننده شناخته شود.

بازیگر سریال های دلنوزاان و فاصله ها بسیار گزیده کار است. او بازی در مقابل لیلا حاتمی در سریال پری دخت را نیز تجربه کرده است. اقای بازیگر گه چند سالی است با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است دو دختر به نام های پناه و نبات دارد که البته این روزها در بلژیک زندگی می کنند و بین تهران و بروکسل در رفت و امد هستند. بازیگر ماه و پلگ در صفحه شخصی اش بسیار فعال است و عکس های زیادی از خودش و خانواده اش منتشر می کند.استایل شیک شاهرخ استخری را در اخرین پستش را در پرشین وی ببینید.
استایل شیک شاهرخ استخری
شاهرخ استخری نوشت :
چه خبررره بابا، اخماتو وا کن😅
بازیگر دلنوازن با ژستی متفاوت

آریا بانو

بازیگر دلنوازن با ژستی متفاوت
استایل کاملا جین بازیگر سریال دلدادگان

آریا بانو

استایل شیک شاهرخ استخری بازیگر سریال دلدادگان
وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/1180117/استایل-شیک-و-گران‌قیمت-شاهرخ-استخری-در-بلژیک---بازیگر-دلدادگان-ثابت-کرد-که-هنوز-جذابیت-گذشته-را-دارد
بستن   چاپ