آریا بانو
مهدی‌پور: بازی زیبا فدای منافع تیم‌ها شد
پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 00:33:26
آریا بانو - ورزش 3 /هافبک استقلال می گوید که بابت کیفیت دربی امروز از هواداران عذرخواهی می کند.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار برابر پرسپولیس گفت: به نظرم دربی امروز بازی خیلی تاکتیکی بود اما قبول دارم اصلا دیدار تماشاگرپسندی نبود. برخی مواقع فوتبال زیبا مخصوصا در دربی، فدای منافع تیم‌ها می‌شود و امروز هم این اتفاق افتاد. من به شخصه از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.
او در مورد اعتراض رقیب و اعتقاد به گرفته نشدن پنالتی به روی آل کثیر گفت: صحبت کردن درمورد داوری وقتی VAR وجود دارد، زیاد جالب نیست و باید به نظر داور احترام بگذاریم بخصوص وقتی VAR هست.
بازیکن آبی ها در مورد اینکه آیا آنها به هدفشان رسیدند یا خیر، گفت: نمی‌گویم به هدف‌مان رسیدیم. می گویم فوتبالی که دو تیم بازی کردند، یک فوتبال تاکتیکی بود. فوتبالی بود که برای هواداران حوصله سر بر بود و تیم‌ها دنبال منافع خودشان بودند
مهدی‌پور در واکنش به اینکه استقلال صدرنشینی را قربانی دربی نکرد، می گوید: امروز در کار دفاعی فوق‌العاده عمل کردیم. پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و بیشتر چرخش توپ این تیم هم در زمین خودشان بود. به نظرم فوتبالی نبود که هوادار خوشش بیاید و شخصا به همین دلیل از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم و از هر جای ایران این دیدار را دیده باشند، راضی نبوده اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/1163831/مهدی‌پور--بازی-زیبا-فدای-منافع-تیم‌ها-شد
بستن   چاپ