آریا بانو
جمشیدیان: تمام خریدهای مورایس بی‌کیفیت بودند
چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 12:22:56
آریا بانو - تسنیم /بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد تمام خریدهای سرمربی پرتغالی این تیم بازیکنانی بی‌کیفیت بوده‌اند.
احمد جمشیدیان درباره نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های گذشته اظهار داشت: اگر نگاهی به عملکرد سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات بیندازیم متوجه می‌شویم که این تیم بالانس تیمی را رعایت نکرد و سرمربی سپاهان تا آنجا که توانست هافبک و مهاجم به خدمت گرفت و این در حالی است که سپاهان در قلب خط دفاع مشکل داشت. آنها در خرید بازیکن به هیچ‌عنوان مشکل مالی نداشتند و باید در ابتدای فصل شجاع خلیل‌زاده یا کنعانی‌زادگان را به خدمت می‌گرفتند. متأسفانه سپاهان در خرید بازیکن عملکرد خوبی نداشت و به‌عنوان مثال یکی از نفرات خط دفاعی این تیم جونیور بود که حتی نمی‌توان او را در حد لیگ دسته دوم فوتبال ایران دانست.
وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه تمام خریدهای خارجی مورایس بازیکنان ضعیفی بودند و حتی دابو هم فوتبالیست ضعیفی است که مسئولیت‌پذیر نیست و در گل‌هایی که سپاهان دریافت می‌کند معمولاً ردپایی از این بازیکن دیده می‌شود. این در حالی است که سیاوش یزدانی و محمد دانشگر هم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.
پیشکسوت باشگاه سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: سپاهان بیش از حد به چند بازیکن از جمله مغانلو، رامین رضاییان و رضا اسدی وابسته است و هر وقت آنها گل نزدند یا غایب بودند این تیم در نتیجه‌گیری دچار مشکل شد. از طرفی سپاهان بعد از رفتن محمدرضا ساکت به یکباره با اُفت روحی مواجه شد و شما دیدید که این تیم در اکثر بازی‌ها اخراجی داد.
جمشیدیان در پایان در مورد دیدار امشب استقلال - پرسپولیس به تسنیم گفت: برخلاف بازی رفت هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در بهترین فرم‌شان هستند. پرسپولیس با خریدهای خوبش متحول شده است و بازیکنانی مثل مهدی ترابی یا امید عالیشاه هم در بهترین فرم خود قرار دارند. استقلال هم در نتیجه‌گیری فوق‌العاده عمل کرده است. آنها در دفاع کردن و گل ‌نخوردن شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. پیش‌بینی نتیجه سخت است، اما هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد برنده خواهد شد. 

http://www.banounews.ir/fa/News/1163339/جمشیدیان--تمام-خریدهای-مورایس-بی‌کیفیت-بودند
بستن   چاپ