آریا بانو
ترکیب احتمالی سپاهان با سورپرایزهای زیاد
دوشنبه 14 اسفند 1402 - 09:38:50
آریا بانو - ورزش 3 /ژوزه مورایس چاره‌ای جز تغییر نفرات اصلی خود برای مصاف حساس مقابل شمس‌آذر ندارد.
سپاهان از ساعاتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان در اولین بازی جام حذفی امسال که دیداری معوقه است، به مصاف شمس آذر می‌رود و مورایس در این مسابقه چهار بازیکن کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت و سیاوش یزدانی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، تا احتمالا شاهد یک ترکیب جدید و شوکه کننده از سوی سرمربی پرتغالی طلایی پوشان اصفهانی باشیم.
مورایس در خط دروازه پیام نیازمند و نیما میرزازاد را در اختیار دارد و با توجه به اینکه مورایس در اولین بازی حذفی سال گذشته و در شرایطی مشابه به نیما میرزازاد بازی داد، هیچ بعید نیست که در این مسابقه هم پیام نیازمند روی نیمکت بنشیند تا فرصت به میرزازاد برسد.
در قلب خط دفاعی با توجه به محرومیت سیاوش یزدانی که از آخرین بازی سپاهان در جام حذفی مقابل پرسپولیس باقی مانده، هادی محمدی و محمد دانشگر شانس رسیدن به ترکیب اصلی را دارند و در پست دفاع چپ و راست نیز احتمالا شاهد حضور میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان خواهیم بود.
سه بازیکن میانی سپاهان با توجه به غیبت آریا یوسفی، حسین‌نژاد و محمد کریمی احتمالا امید نورافکن، برایان دابو و علی اصغر اعرابی خواهند بود تا مثلث خط هجومی نیز در روز غیبت اثرگذار فرشاد احمدزاده به رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی سپرده شود.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شمس آذر: 

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

http://www.banounews.ir/fa/News/1156980/ترکیب-احتمالی-سپاهان-با-سورپرایزهای-زیاد
بستن   چاپ